نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2083
-
الف
+

فلم زندگینامه فوتبالیست پرآوازه سویدنی ساخته می شود

قرار است 2 دوره از زندگی ستاره سویدنی به یک فلم تبدیل شود.

به گزارش آی فیلم 2، قرار است یک فلم بیوگرافی درباره «زلاتان ایبراهیموویچ» ستاره سویدنی تحت عنوان «من زلاتان هستم» ساخته شود و سال آینده در سینماها به نمایش درآید.

این فلم به دو دوره زندگی «زلاتان ایبراهیموویچ» می پردازد که در سویدن شروع به فلمبرداری می شود و در هالند پایان خواهد یافت. 

شخصیت ایبراهیموویچ توسط دو بازیگر «دومینیک اندرسون» سن یازده تا سیزده سالگی و «گرانیت روشیتی» از سن ۱۷ تا ۲۳ سالگی ایفا خواهد شد.

«آندرئا اوکیپینتی» رییس کمپانی «لاکی رد» گفت: «ایبراهیموویچ» فراتر از یک فوتبالیست است و یک اسطوره به حساب می آید.ماجرای این ستاره به داستان بزرگی در سینما تبدیل خواهد شد. 

«ینس سیوگرن» کارگردان این فلم است و داستان آن نیز برگرفته از کتاب «زلاتان ایبراهیموویچ» می باشد.

«زلاتان ایبراهیموویچ» بازیکن فوتبال اهل سویدن در مقام مهاجم است که برای کلپ ورزشی میلان ایتالیا بازی می‌کند. او سابقه عضویت در کلپ های ورزشی بزرگ جهان از جمله یوونتوس، اینترمیلان، بارسلونا، پاریس سن ژرمن و منچستریونایتد و نیز تیم ملی سویدن را دارد.

ابراهیموویچ بهترین بازیکن تمام ادوار فوتبال سویدن و از بهترین مهاجمان جهان در نسل خود به‌شمار می‌رود. او همچنین در کنار «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» یکی از سه بازیکن کنونی جهان است که بیش از ۵۰۰ گل را در کارنامه خود دارد.

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین