نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1851
-
الف
+

«محمود پاک نیت»: هنگام خواندن فلمنامه احساس می کردم با «ارباب » زندگی می کنم

«محمود پاک ‌نیت» بازیگر سریال «پس از باران» در خصوص نقش «ارباب» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2،«محمود پاک نیت» هنرمند و بازیگر معروف سینما و تلوزیون ایران که مخاطبان فارسی زبان آی فیلم 2  آثار زیبا و ماندگاری را از او شاهد بوده اند در یک مصاحبه از ایفای نقش «ارباب» در سریال «پس از باران» سخن گفت.

وی در خصوص ماندگاری نقش «ارباب» در این سریال گفت: یکی از عوامل اصلی ماندگار شدن نقش، فلمنامه خوب است. وقتی یک متنی درست نوشته شده باشد شخصیت ها در آن فلمنامه به خوبی شکل می گیرد و بازیگر می تواند با وجود یک فلمنامه قوی، یک شخصیت ماندگار را خلق کند.

پاک نیت ادادمه داد: وقتی فلمنامه «پس از باران» به دست من رسید، نقش «ارباب» برای من چنان جذابیتی داشت که در هنگام خواندن فلمنامه احساس می کردم با ارباب دارم زندگی می کنم.

وی  افزود :متاسفانه اکثر فلم‌ها و سریال‌های ضعیفی که مشاهده می کنید دلیلش فلمنامه ضعیف است. یکی دیگر از دلایل ماندگار شدن سریال «پس از باران» عوامل این سریال بود چه پشت صحنه چه سایر بازیگران.

پاک نیت اظهار داشت: من در سریال «پس از باران» یکی از بهترین پشت صحنه هایی بود که در عمر حرفوی ام  تجربه کردم. من همیشه معتقدم اگر یک کار پشت صحنه ای مطلوب داشته باشد مطمئناً روی كار تاثیر مثبت دارد. شک نكنید اگر من از كاری ناراضی باشم ، روی بازی من تاثیر خواهد گذاشت. نه تنها روی كار بازیگر تاثیر دارد كه روی كار دیگر عوامل هم تاثیر می گذارد.

بازیگر سریال «پس از باران» با اشاره به نقش هایی که ایفا کرده و به آن ها علاقه مند است، گفت: «حسام بیگ»، «ارباب»، «یعقوب نبی» و ...شخصیت‌هایی بودند که شناسنامه داشتند. من «روزی روزگاری»، «پدر سالار» ،« پس از باران»،«روشن تر از خاموشی»، «یوسف پیامبر»و «شب دهم» را خیلی دوست دارم و به آن ها افتخار می كنم چون برای آن ها زحمت كشیده‌ام. هنوز هم كه هنوز است بعضی ها ارباب صدایم می كنند و این نشانه محبت مردم است و خدا را شاکرم که با نقش‌هایم توانستم در ذهن مخاطب ماندگار شوم.

این بازیگر ایرانی در خصوص علاقه مندی اش برای ایفای نقش در سریال های تاریخی اظهار کرد: من خودم تاریخ را بسیار دوست دارم. با خواندن تاریخ می‌شود عبرت گرفت و زندگی را بهتر کرد. کتاب تاریخی هم زیاد مطالعه می‌کنم. متاسفانه مردم کمتر به گذشته خود فکر می‌کنند و ساخت سریال‌های تاریخی، تلنگری است تا بیشتر به تاریخ توجه داشته باشیم. بازی در نقش‌های تاریخی، فرصتی است برای سیر کردن در گذشته‌ها. گویا که با آن آدم‌ها زندگی می‌کنیم و همین، برای یک بازیگر جذابیت دارد.

«محمد پاک نیت» در مصاحبه با آی فیلم به  آخرین اثری که در آن ایفای نقش دارد اشاره کرد و گفت : سریال «جشن سربرون» را با آقای «مجتبی راعی» کار کردم که اثر بسیار خوبی است و به جریان مشروطه در زمان قاجار مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

فلم - ماجراى خواستگارى و ازدواج «محمود پاک نيت» و «مهوش صبركن»

قدردانی «محمود پاک نیت» از کارکنان صحی

«محمود پاک نیت»: بازی در نقش «یعقوب نبی» صبرم در زندگی را زیاد کرده است

بازیگران سریال «یوسف پیامبر» این روزها چه کار می کنند؟

 م ا

نظر شما
ارسال نظر