نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3395
-
الف
+

«مهوش وقاری»: ملت ایران و افغانستان همدل هستند

«مهوش وقاری» در ویژه برنامه «پیامبر مهر» شبکه آی فیلم2، حضور یافت و از همدلی دو ملت ایران و افغانستان سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مهوش وقاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، با حضور در ویژه برنامه میلاد پیامبر اکرم(ص) شبکه آی فیلم2، از نقش های خود در سریال ها سخن گفت.

«مهوش وقاری» که هم اکنون سریال «دزد و پلیس» با نقش آفرینی وی از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است، گفت: به صورت رسمی از سال 1361 مصروف بازیگری هستم اما از زمانی که به بازیگری روی آورده ام، بیشتر نقش مادر را بر عهده داشتم و بین آن ها نمی توانم بگویم کدام بهتر بوده است.

خانم وقاری در مورد نقش آفرینی اش در سریال «همسران» اظهار داشت: ابتدا به تنهایی در این سریال در نقش مادر مریم(الهام پاوه نژاد) آغاز به کار کردم و بعد از چند قسمت، کارگردان های سریال به اقتضای داستان تشخیص دادند که همسرم «محسن قاضی مرادی» هم در این سریال حضور داشته باشد.

بازیگر سریال «ستایش» در پاسخ به این سوال که کدام سریال نشر شده از رسانه ملی ایران با حضور شما، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته، پاسخ داد: برای مثال می توانم به سریال «روزگار جوانی» اشاره کنم که مردم بعد از مدت ها هنوز بنده را با نام مادر افشین صدا می زنند و این نشانه دهنده این است که این سریال ها ماندگار شده اند.

وی هم چنین در مورد سریال در حال نشر «دزد و پلیس» خاطر نشان کرد: سریال دزد و پلیس به کارگردانی «سعید آقاخانی» از کار های کمیدی و طنز بود و من تا آن موقع کمتر در سریال طنز حضور داشتم و نقش آفرینی در کنار بازیگرانی که همیشه در سریال کمیدی حضور داشتند، کمی برایم سخت بود.

«مهوش وقاری» در پیوند با نقش آفرینی و نحوه انتخاب شدن در سریال «کیمیا» گفت: قبل از سریال کیمیا، با آقای افشار چند سریال کار کرده بودم، به همین علت برای این نقش کوتاه اما متفاوت انتخاب شدم.

وی در پایان این برنامه ضمن آرزوی سلامتی برای مردم، هم دلی را علاوه بر هم زبانی، از اشتراکات بین ملت ایران و افغانستان برشمرد و گفت: ما دو ملت از یکدیگر جدایی نداریم.

«مهوش وقاری» زاده ۱۳۳۳ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی دارای لیسانس علوم سیاسی است و همسر وی «محسن قاضی‌مرادی» بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد.

مهوش وقاری در سریال هایی چون «دوردست‌ها»، «همسران»، «دزد و پلیس»، «موج و صخره»، «ستایش»، «کیمیا»، «روزگار جوانی»، «مدرسه مادربزرگ‌ها» و بیش از ۶۰ فلم سینمایی، تله‌فلم ‌و ... حضور داشته است.

گفتنی است سریال های روزگار جوانی، کیمیا، ستایش و همسران با نقش آفرینی بانو مهوش وقاری از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

اخبار مرتبط:

تماشای آنلاین سریال «دزد و پلیس»

تماشای آنلاین سریال «روزگار جوانی»

تماشای آنلاین سریال «کیمیا»

تماشای آنلاین سریال «ستایش»

تماشای آنلاین سریال «همسران»

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر