نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1427
-
الف
+

فلم سینمایی «کاتیوشا» از آی فیلم2 نشر می شود

فلم سینمایی «کاتیوشا» پنج شنبه 15عقرب( آبان) از آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «کاتیوشا» پنج شنبه 15عقرب(آبان) ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

فلم سینمایی «کاتیوشا» به کارگردانی «علی عطشانی»، تولید سال 1397 است.

در خلاصه داستان فلم کمیدی «کاتیوشا» آمده‌است: علی کاتیوشا مردی است میانسال که در جنگ ایران و عراق هم شرکت داشته و حالا بعد از سالیان سال تمام شدن جنگ، با خانواده‌اش زندگی می‌کند. او صفحه‌ای در اینستاگرام دارد که در آن حرف‌هایی سیاسی و جنجالی با ده‌ها هزار مخاطبش می‌زند.

 دختر علی کاتیوشا معتقد است که می‌تواند از پدرش یک چهره مشهور بسازد و هر روز ویدئوها و سخنرانی‌های  او را نسبت به وضعیت جامعه اعلام می‌کند. با این حال این موارد هیچ کدام برای کاتیوشا نان و آب نمی‌شود و در نهایت او به کمک یکی از هم رزمان قدیمی‌اش که حالا رییس یک موسسه بادیگاری است، تصمیم می‌گیرد بادیگارد شود. در نهایت او بادیگارد پسر یکی از اشخاص مشهور ممکلت می‌شود که به تازگی اعتیادش به مواد را ترک کرده و در ایام رخصتی نوروز که قرار است در خانه تنها باشد، باید تحت نظر کاتیوشا قرار بگیرد تا مبادا دوباره سر وقت مواد مخدر برود...

هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، میترا حجار، بیژن بنفشه‌خواه، ارژنگ امیرفضلی، نیما شاهرخ شاهی، قاسم زارع و خشایار راد بازیگران این فلم سینمایی هستند.

بنابر این گزارش، فلم سینمایی «کاتیوشا» پنج شنبه 15عقرب(آبان) ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر