نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7459
-
الف
+

«علیرضا خمسه»: به خاطر امرار معاش در فلم هایی که دوستشان نداشتم، بازی کردم

«علیرضا خمسه» بازیگر کهنه کار تیاتر، سینما و تلویزیون ایران از تجربیات خود در حرفه بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «علیرضا خمسه» بازیگر کهنه کار تیاتر، سینما و تلویزیون ایران که بیشتر مخاطبان بازی وی را در مجموعه سریال های «پایتخت» به خاطر دارند، با حضور در یک برنامه تلویزیونی از تجربیات نقش آفرینی در این سریال سخن گفت.

«علیرضا خمسه» درباره حضورش در سینما گفت: من سینما را با «بهرام بیضایی» شروع کردم و برای همین همیشه منتظر بودم کار‌ها و آثار بهتری داشته باشم؛ ولی جبر روزگار و بازی‌های زندگی گاه بر وفق مراد نیست. گاه در شرایطی قرار گرفتم که به خاطر حرفه و امرار معاش تن به بازی در فلم هایی بدهم که دوستشان نداشتم.

وی ادامه داد: اگر به گذشته برگردم و ۵۰ فلم داشته باشم، شاید ۳۰ مورد آن‌ را پاک کنم؛ چون فلم هایی بودند که بسیار زیاد به صداقت و ماهیت آن ها باور نداشتم.

خمسه درباره تجربه حضورش در سریال «پایتخت» نیز گفت: پایتخت برای من تجربه جالبی بود؛ آشنا شدن با گروهی که بیشترشان جوان بودند و نام و آوازه‌ای نداشتند اما پر از آرزو، ایده و انرژی بودند و برایم بسیار خوشایند بود. تیم پایتخت یک راز مگو دارد که اسمش مشخص است، راز مگو؛ اما من این راز را می‌گویم.

وی رد پیوند با همین موضوع ادامه داد: اگرچیزی در مقابل کمره زیبا به نمایش در می آید، حتما در پشت صحنه هم آن زیبایی وجود دارد. اگر یک تیم هنری در مدت ۱۰ سال و برای ساخت چند فصل از یک سریال کنار هم هستند، فقط قصه، بازی و کارگردانی راز ماندگاری آن ها نیست. بلکه یک دنیا زندگی، عاطفه و تار و پود بودن آن ها را کنار هم قرار داده است.

خمسه اظهار کرد: به محض اینکه من «علیرضا خمسه» احساس کنم اگر نباشم، این سریال زمین می‌خورد، خراب کرده ام. من در فصل ششم نبودم، اما جویای احوال دوستانم بودم. پنجعلی عضوی از خانواده‌ بود که حرف نمی‌زد؛ اما مهربانی و عشق داشت.

«علیرضا خمسه» زاده ۹ دلو(بهمن) ۱۳۳۱ در تهران، بازیگر تیاتر ، سینما و تلویزیون ایران و دانش آموخته رشته روان‌شناسی می باشد.

خمسه بازیگری در سینما را با فلم «مرگ یزدگرد» آغاز کرد. او برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل از بیست و هفتمین دوره جشنواره فلم فجر برای بازی در فلم «بیست» است.

فلم سینمایی «جنجال در عروسی» ساخته «رضا خطیبی» در سال 1392 خورشیدی آخرین اثر سینمایی «علیرضا خمسه» می باشد.

بیشتر بخوانید :

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم پایتخت

«پایتخت 6» برای نوروز 99 ساخته می شود

علیرضا خمسه به «چارلی در تهران» پیوست

خداحافظی باباپنجعلی از «پایتخت»/ مهران احمدی دوباره بازمی‌گردد 

م ح

نظر شما
ارسال نظر