نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5235
-
الف
+

«نیما نادری» بازیگر نقش «سروش» در سریال «لحظه گرگ و میش» را بیشتر بشناسید+تصاویر

در این گزارش با بازیگر نقش «سروش» در سریال «لحظه گرگ و میش» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «نیما نادری» زاده 13 عقرب(آبان) 1366 هجری خورشیدی در تهران، نویسنده و بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون ایران است.

او کار نویسندگی را با نمایش سه گانه اورنگ آغاز کرده است.مهم ترین آثار او در حرفه نویسندگی، «درخونگاه» و سه گانه «اورنگ» است.

نخستین تجربه تلویزیونی این بازیگر حضور در سریال «در مسیر زاینده رود» در سال 1389 به کارگردانی «حسن فتحی» است که نقش شاهرخ را در آن سریال بر عهده داشت.

نیما نادری در سال 1394 در سریال تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» ایفاگر دو نقش سیاوش مشرقی (بازیگر تیاتر) و سعید برازنده (انجینیر سازمان انرژی هسته ای) بود.

نادری توانست با بازی در این سریال تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کریم امینی، داریوش ارجمند، پانته‌آ بهرام و فرهاد قائمیان بر تجارب او افزود.

وی در پیوند با نقش آفرینی در این سریال چنین گفته است: واقعا ایفای دو نقش برایم کار بسیار دشواری بود ولی من به این سختی با دیده لذت نگاه کردم چون سختی ها اگر در تجربه اول من را نشکند، در کارهای بعدی قطعا موفق تر خواهم بود.

وی ادامه داد: آقای جیرانی برای دیدن یکی از نمایش های من آمده بودند و همان جا با هم ملاقات کوتاهی داشتیم. بعد از مدتی دستیار ایشان تماس گرفت و از من دعوت کرد به دیدن آقای جیرانی بروم و خوشبختانه ایشان در همان چند دقیقه اول به من گفتند که برای نقشی در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» من را انتخاب کرده اند.

نادری در سال 1397 در سریال لحظه گرگ و میش نقش سروش مطلق را ایفا کرد که رابطه بدی با والدینش دارد و زندگی‌اش بعد از مرگ همسرش دچار دگرگونی می‌شود.

گفتنی است سریال «لحظه گرگ و میش» با نقش آفرینی «نیما نادری» هم اکنون از شبکه ای فیلم2 در حال نشر است و سریال «تعبیر وارونه یک رویا» پیش تر از این شبکه به نشر رسیده است.

تماشای آنلاین سریال «لحظه گرگ و میش»

تماشای آنلاین سریال «تعبیر وارونه یک رویا»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر