نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1374
-
الف
+

«هادی کاظمی»: فکر نمی کردم که روزی نقش کمیدی بازی کنم

«هادی کاظمی» بازیگر سریال «شبهای برره»، در یک مصاحبه در مورد نقش های کمیدی خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «هادی کاظمی» بازیگر سریال های کمیدی که مخاطبان شبکه آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی وی در سریال های «شبهای برره» و «زعفرانی» بوده اند، در یک مصاحبه در مورد نقش های کمیدی خود سخن گفت.

 وی در این مصاحبه با یادآوری اینکه تا کنون هم نقش های کمیدی بازی کرده و هم نقش های جدی، گفت: البته درصد ایفای نقش در آثار کمیدی بیشتر بوده است اما هیچ حساسیتی در مورد اینکه حتما کار کمیدی انجام دهم یا کار جدی ندارم و نقش هایی که به آن علاقه داشته باشم را ایفا می کنم.

کاظمی در پیوند با نحوه ورودش به دنیای بازیگری این چنین توضیح داد: کورس های بازیگری و تیاتر را از ۱۴ ـ ۱۵ سالگی آغاز کردم اما از همان ابتدا فکر نمی کردم که روزی نقش های کمیدی را بازی کنم چون بیشتر تمرین هایی که انجام می دادم کارهای جدی بود ولی بر اساس تقدیر وارد کار کمیدی شدم.

وی در جواب این سوال هم که به کدام کارش علاقه بیشتری دارد؟ پاسخ داد که نقش نظام در «شب های برره» و نقش یک پیرمرد آذری زبان در سریال «ویلای من» از نقش های مورد علاقه اش بوده است.

هادی کاظمی در پایان این مصاحبه به کسانی که می خواهند وارد هنر شوند توصیه کرد، اگر هنر را درختی در نظر بگیریم، هفت هنر داریم و می توانیم هر شاخه را به نام یک هنر نام گذاری کنیم، پس وارد درخت هنر شوید و هر شاخه ای که دوست داشتید را ادامه دهید لزوما هنرپیشگی، هنرمند بودن نیست.

«سید هادی کاظمی» زاده ۱۳ عقرب(آبان) ۱۳۵۵ هجری خورشیدی، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی در هنگام تحصیل و از سال‌های نوجوانی به روی صحنه رفت. بعدها وارد دانشگاه شد و در رشته بازیگری تحصیلاتش را ادامه داد.

او از سال ۱۳۷۵ وارد قاب تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد و از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت.

وی در تله‌فلم‌ها و سریال‌های دیگری هم بازی کرده که از آن کارها می‌توان به سریال «در چشم باد» در نقش عباس پذیرش هتل نام برد. کاظمی با «قهوه تلخ» در نقش باباشاه جایگاه خود در طنز را محکم‌تر کرد. وی در سریال «علی‌البدل» که در نوروز ۱۳۹۶ از صدا و سیمای ایران نشر شد، نیز ایفای نقش کرده است.

کاظمی تاکنون در سریال هایی چون «مهمانان مادربزرگ» (1382)، «پاورچین» (1384)، «باغ مظفر» (1385)، «مرد دوهزار چهره» (1387)، «در چشم باد»(1388)، «بیدارباش» (1391)، «شوخی کردم» (1392) و «عطسه» (1394) به نقش‌آفرینی پرداخته ‌است.

بیشتر بخوانید:

تماشای آنلاین سریال «شب های برره»

تماشای آنلاین سریال «زعفرانی»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر