نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3305
-
الف
+

ساخت فلم های «سریع و خشن» بعد از دو دهه متوقف می شود

پروسه «سریع و خشن» با ساخت یازدهمین نسخه به پایان می رسد.

به گزارش آی فیلم 2، پروسه ساخت مجموعه فلم های «سریع و خشن» با حضور جمعی دیگر از ستارگان سینمای جهان، با ساخت 2 قسمت دیگر به پایان می‌رسد.

«جاستین لین» که کارگردانی قسمت‌های سوم، چهارم، پنجم، ششم و نهم این مجموعه را برعهده داشت، دو قسمت پایانی آن را کارگردانی خواهد کرد.

طبق اعلام تیم سازنده این خبر به معنای پایان دنیای سینمایی سریع و خشن نیست؛ اگرچه داستان دومینیک تورتو(وین دیزل) و دوستانش به خط پایان خود نزدیک می‌شود اما فلم هایی برگرفته از شخصیت‌های این اثر سینمایی همچنان ساخته می‌شوند.

اولین تلاش در این زمینه، اسپین آف «هابز و شاو»  با بازی «دواین جانسون» و «جیسون استاتام» بود که در سال ۲۰۱۹ اکران شد و بیش از ۷۵۹ میلیون دالر در سراسر جهان فروش داشت.

مجموعه فلم های سریع و خشن علاوه بر محبوبیت در میان علاقه‌مندان به سینمای اکشن، از لحاظ نژادی و قومی نیز یکی از متنوع‌ترین تیم‌های تولید را دارد. همچنین، علاوه بر لین، بیشتر کارگردانان این مجموعه نیز رنگین‌پوست بودند. «جان سینگلتون» کارگردان سریع و خشن ۲ (۲۰۰۳)، «جیمز وان» کارگردان قسمت هفتم و «گَری گِرِی» سازنده قسمت هشتم در این فهرست جای می‌گیرند.

گفتنی است اولین قسمت از مجموعه سریع و خشن با نام The Fast and the Furious در سال ۲۰۰۱ اکران شد. این فلم محصول مشترک امریکا و آلمان بود و ۲۰۷ میلیون دالر فروش کرد.

همچنین قسمت نهم از این مجموعه در ابتدا قرار بود اوایل سال روان میلادی در سینماها نمایش داده شود اما با شیوع ویروس کرونا، کمپنی سازنده آن، اکران آن را به سال ۲۰۲۱  میلادی موکول کرد.

بیشتر بخوانید:

نسخه جدید سری فلم «سریع و خشن» رقیبی جدی برای «انتقام جویان»؟

ع ا

نظر شما
ارسال نظر