نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1197
-
الف
+

امشب قسمت هجدهم سریال «روز حسرت » را از آی فیلم 2 تماشا کنید +ویدیو

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت هجدهم سریال «روز حسرت» را تماشا می کنید .

به گزارش آی فیلم 2 ، پشیمانی زمانی رخ می‌دهد که انسان نسبت به خطا و عملکرد نادرست خویش آگاه شود و پذیرای‌اشتباه باشد و برای جبران آن تلاش کند. این همان مفهوم حقیقی پشیمانی است.

از نظر آموزه‌های قرآن، انسان خردمند کسی است که نه تنها به سنجش رفتار خویش می‌پردازد، بلکه هنگام آگاهی به‌اشتباه و خطا، پوزش می‌خواهد و برای جبران خطا تلاش می‌کند.

اما گاهی اوقات شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که پشیمانی سودی نخواهد داشت؛ چون در زمان و فرصت مناسبی انجام نشده است؛ چنانکه پشیمانی و ندامت در قیامت سودی برای کافران و گناهکاران ندارد؛ زیرا راهی برای جبران خطا نیست؛ چرا که جهان دنیا جمع شده و دیگر دنیایی نیست که بتوان به آن بازگشت و به جبران خطا و ‌اشتباه پرداخت.

از نظر «قرآن» ، بدترین زمان ندامت و پشیمانی آخرت است؛ زیرا دست انسان در آن زمان کوتاه است و هیچ راهی برای جبران خطا نیست. 

سریال «روز حسرت » که این روزها با هنرنمایی بازیگرانی چون «پوریا پورسرخ »، «افسانه بایگان »، «فرامرز قریبیان» ،«مهراوه شریفی نیا »،«لیندا کیانی» و «رحیم نوروزی» از آی فیلم2 درحال نشر می باشد با محوریت عالم «برزخ» ساخته شده است. 

محوریت داستان سریال «روز حسرت» یک بانوی وکیل است که با دیدن خواب ها و رویاهای صادقانه زندگی خانواده اش دستخوش دگرگونی می شود و ...

در قسمت هجدهم سریال «روز حسرت»  می بینید که حاج «رضا »و «نرجس» برای سفری عازم شیراز هستند در این میان «پوریا پورسرخ»  به دنبال جلب اعتماد «فریده» است و ....

سریال «روز حسرت » هر شب ساعت 21 به وقت کابل، 20 به وقت تهران و21:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

دانلود سریال «روز حسرت »

 م ا

 

نظر شما
ارسال نظر