نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2455
-
الف
+

«ساختمان پزشکان» بیشترین رای را از بینندگان آی فیلم2 به دست آورد

مخاطبان آی فیلم2 در آخرین نظرسنجی این شبکه به سریال «ساختمان پزشکان» بیشترین رای را دادند.

به گزارش آی فیلم 2 ، سریال های تلویزیونی از مهم ترین و پربیننده ترین برنامه ها می باشد که در ژانرهای گوناگون، مخاطبان بسیاری را با خود همراه نموده است.

بسیاری از سریال های محبوب تلویزیون به دلیل استقبال مردم به فصل های بعدی نیز رسیده اند. موفق یا ناموفق بودن «سریال های دنباله دار» به عوامل زیادی بستگی دارد که «محتوا»و «داستان» مهم ترین آن است.

براین اساس در یک نظرسنجی سوالی مطرح نمودیم تا نظر مخاطبان را درپیوند با سریال های دنباله داری که از این شبکه نشر شده، جویا شویم.

مخاطبان شبکه آی فیلم2 سریال «ساختمان پزشکان» را بیش از سایر سریال ها پسندیدند و این سریال توانست بیشترین آرا را به خود اختصاص داد.

«ساختمان پزشکان» سریال کمیدی به کارگردانی «سروش صحت» تولید سال ۱۳۹۰  ‌است.

 داستان‌های این سریال به زندگی پر جنجال نیما می‌پردازد. نیما که روان شناس است در میان مشکلات خود با بیماران مختلف و مشکلات مالی ناشی از پرداخت کرای خانه، مهریه همسر سابق، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین و برادر بی‌ پروا، همسر شکاک و در نهایت تحمل کم هوشی سکرترش داستان هایی را خواهد داشت.

بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، هومن برق نورد، شقایق دهقان، فرناز رهنما، پروین قائم مقامی، نعیمه نظام دوست، مونا فرجاد، رضا کریمی، اصغر حیدری، مجید شهریاری، مهدی محمدزاده، مرجان سپهری، هوشنگ حریرچیان، محمد شیری، امید روحانی و سیروس ابراهیم‌زاده در این سریال کمیدی به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید:

تماشای آنلاین سریال «ساختمان پزشکان»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر