نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1749
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام بودند؟

در این گزارش پر بازدیدترین ویدیوهای هفته اخیر در اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 را تماشا می کنید.

مخاطبان تلویزیون جهانی آی فیلم 2 با تعقیب کردن صفحه اینستاگرام این شبکه، به آدرس ifilmtv2 که هم اکنون دارای بیشتر 95 هزار دنبال کننده می باشد، می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه، سکانس های تماشایی فلم و سریال ها و همچنین تیزر سریال های جدید بهره مند شوند.  

در ادامه این گزارش قصد داریم به پر بازدیدترین ویدیوهایی که طی هفته اخیر مورد توجه دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 قرار گرفته است، بپردازیم. 

(فلم نما) سریال «لحظه گرگ و میش 1397» : «تماشا» 

در هفته ای که گذشت، فلم نمای سریال «لحظه گرگ و میش» در اولین رتبه پربازدترین سکانس های صفحه اینستاگرام آی فیلم2 قرار گرفت.

 «لحظه گرگ و میش» فراز و نشیب های زندگی خانواده ای اصیل در طول سه دهه را به تصویر کشیده است.

این سریال که محور اصلی آن «یاسمن» تنها دختر خانواده است ، وقایع زندگی وی از دهه ۶۰ و حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و…را نشان داده که تا زمان معاصر نیز ادامه خواهد داشت.

«فاطمه گودرزی»، «شهره سلطانی»، «علیرضا کمالی نژاد»،«حسام محمودی فرید»،«کریم قربانی»،«سیامک احصایی»، «وحید آقاپور»،«المیرا دهقانی»،«پانیذ برزعلی»و«نیما نادری» از جمله بازیگران این سریال می باشند. 

سریال «لحظه گرگ و میش» هر روز ساعت 18 به وقت تهران، ساعت 19 به وقت کابل و ساعت 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان جایگزین آن می شود.

(فلم نما) سریال تلویزیونی «روز حسرت» : «تماشا» 

«روز حسرت» بعد از سریال «لحظه گرگ و میش» در رتبه دوم پربازدیدترین نشرات شبکه آی فیلم 2 از اینستاگرام قرار گرفت.

داستان این سریال درباره یک بانوی وکیل مدافع است که یک شب خواب عجیبی می‌بیند. او در خواب خود گوشه‌هایی از عالم برزخ را مشاهده می کند و پس از دیدن همین خواب است که اتفاقات عجیب و غریبی در خانواده وی رخ می‌دهد…

بر همین اساس، سریال «روز حسرت» هر روز ساعت 19 به وقت تهران، ساعت 20 به وقت کابل و ساعت 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

اگر تماشای این سریال را از آی فیلم2 از دست دادید، می توانید با مراجعه به قسمت سریال های وب سایت ما به آدرس fa2.ifilmtv.com تمامی قسمت های این سریال جذاب و دیدنی را تماشا کنید.

آن دسته از مخاطبان آی فیلم2 که هنوز موفق به دنبال کردن صفحه اینستاگرام این شبکه نشده اند می توانند با ورود به آدرس  instagram.com/ifilmtv2 ما را همراهی کرده و از مطالب و ویدیوهای جذاب و تماشایی که برای شما تهیه کرده ایم لذت ببرید.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

سریال «روز حسرت»

سریال «لحظه گرگ و میش»

م ح 

نظر شما
ارسال نظر