نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9146
-
الف
+

با «المیرا دهقانی» بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» بیشتر آشنا شوید+تصاویر

در این گزارش با «المیرا دهقانی» بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «المیرا دهقانی دولت آبادی» زاده ۵ سنبله(شهریور) ۱۳۷۰ هجری خورشیدی در شیراز، بازیگر تیاتر و تلویزیون و سینما اهل ایران است.

 وی دارای مدرک ماستری صنایع غذایی است، آموزش بازیگری را از سال ۱۳۸۸ و تحت نظر «سیامک کمالی سروستانی» در شیراز آغاز کرد.

در سال ۱۳۹۰ پس از ۲ سال تمرین بازیگری برای نخستین بار در تیاترِ «زمین آبی ست مثل پرتقال» به ایفای نقش پرداخت. سپس در تیاترهای مختلفی در تهران و شیراز حضور یافت.

وی در سال ۱۳۹۲ با اجرای نمایشِ «پرتره ناتمام از کلاغ سفید» به کارگردانی «سپیده کریمی» در فستیوال بین‌الملل دانشکده هنر، موفق به اخذ بورسیه بازیگری از دانشکده موسیقی و تیاتر تالین از کشور استونی شد و یک دوره بازیگری «از تمرین تا اجرا» را در تالین گذرانید.

وی با سریال «همه چیز آنجاست» در نقش «یاسمن» وارد قاب تلویزیون شد، همکاری دهقانی با «شهرام شاه حسینی» در این سریال سبب شد که در آثار بعدی هم در لیست بازیگران قرار بگیرد.

المیرا دهقانی در سریال «هشت و نیم دقیقه» ایفاگر نقش مریم، مادر احسان (سام درخشانی)  بود و نقش یک زن مبتلا به بیماری جذام را بازی کرد.

المیرا دهقانی در سال 1396 در سریال «سایه بان» به کارگردانی «برادران محمودی» به ایفای نقش پرداخت، اما اوج شهرت وی حضور در سریال «لحظه گرگ و میش» می باشد.

سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی «همایون اسعدیان» فراز و نشیب های زندگی خانواده ای اصیل را در طول سه دهه به تصویر می کشد.

بانو دهقانی در این سریال که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر می باشد، ایفاگر نقش «یاسمن وحدت»، شخصیت مرکزی سریال است.

وی در پیوند با نحوه انتخاب شدن برای این نقش گفته است: سال ۹۶ بعد از این که مطلع شدم همایون اسعدیان برای سریال جدیدشان به دنبال چهره های جدید بوده و به همین منظور فراخوان داده اند، سوابق کاریم را برایشان فرستادم و پس از آن از گروه کارگردانی با من تماس گرفتند و پس از اینکه از من تست گرفتند. پس از چند ماه تست گریم شدم و بعد از اینکه مطمئن شدند گریم سن های مختلف روی صورت من جواب می دهد با من قرارداد بستند.

المیرا دهقانی همچنین در سریال «پرستاران»(1395) و فلم سینمایی «فصل ماهی سفید»(1397) به نقش آفرینی پرداخته است.

گفتنی است سریال «سایه بان» با نقش آفرینی المیرا دهقانی از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

تماشای سریال «سایه بان»

تماشای سریال «لحطه گرگ و میش»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین