نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1682
-
الف
+

فلم سینمایی «لاتاری » از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود

فلم سینمایی «لاتاری » پنج شنبه 1عقرب( آبان ) از آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «لاتاری » پنج شنبه 1عقرب(آبان ) ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

«لاتاری» فلمی به کارگردانی «محمدحسین مهدویان»، نویسندگی «ابراهیم امینی» و «محمدحسین مهدویان » و به تهیه‌کنندگی« سید محمود رضوی »محصول سال 1396 است.

فلمبرداری این اثر در کشورهای «ایران» ، «امارات متحده عربی»  و «قطر» در مدت چهار ماه به طول انجامید.این فلم در تاریخ 23 حوت ( اسفند) 1396 در سینماهای ایران اکران و پرمخاطب‌ترین فلم سی و ششمین دوره جشنواره شد.

لاتاری همچنین چهارمین فلم پرفروش غیرکمیدی در تاریخ سینمای ایران و پر مخاطب‌ترین فلم اکران نوروزی 1397 می‌باشد.

در خلاصه داستان این فلم آمده است: «امیرعلی» با بازی «ساعد سهیلی» و «نوشین» با نقش آفرینی«زیبا کرمعلی» دو جوان هستند که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند اما خانواده‌ها چندان موافق نیستند.

آن ها صبر پیشه کرده‌اند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌های شان را جلب کنند. امیرعلی و نوشین به دنبال برنده شدن در «لاتاری» و دریافت گرین کارت آمریکا هستند اما...

در این فلم بازیگرانی چون «هادی حجازی‌فر» ، «حمید فرخ‌نژاد» ، «جواد عزتی»،«نادر سلیمانی »، «مهدی زمین‌پرداز» ،«بهزاد فروتن» ،«مهسا باقری» و «امیر حسین هاشمی» نقش آفرینی می کنند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر