نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6330
-
الف
+

«محسن رمضانی» از «رنگ خدا» تا «چراغ های خاموش»

«محسن رمضانی» بازیگر سریال «چراغ های خاموش» از نقش خود در این سریال سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2،«محسن رمضانی» بازیگر ایرانی که با بازی تحسین برانگیزش در فلم سینمایی «رنگ خدا» نامش بر سر زبان ها افتاد، این روزها با سریال «چراغ های خاموش» مهمان خانه مخاطبان فارسی زبان آی فیلم2 شده است.

این سریال در مورد جوان ۲۱ ساله‌ای به نام «بهزاد» است که طی یک حادثه ترافیکی تحت تعقیب پولیس قرار می گیرد اما آشنایی او با یک پسر نابینا باعث تغییراتی در زندگی اش می شود.

«محسن رمضانی» که نقش پسر نابینا را بر عهده دارد در این سریال در کنار بازیگرانی چون «مهدی سلوکی»، «فرامرز صدیقی»، «رحیم نوروزی»، «محمد مهدی فقیه»، «محمد باقر صحرا رودی»، «خسرو احمدی» و «هایده حائری» ایفای نقش کرده است.

وی در یک مصاحبه در پیوند با این سریال و نحوه ورود به عرصه بازیگری این چنین گفته است: در مکتب نابینایان شهید محبی مصروف تحصیل بودم که یک روز آقای «مجید مجیدی» آمدند و خواستند برای فلم «رنگ خدا» از بچهها تست بگیرند.

از حدود 500 نفر تست گرفتند که در نهایت من انتخاب شدم. علاقه زیادی به بازیگری داشتم و دست به گریه کردنم هم حرف نداشت. برای تست دادن کمی گریه کردم که البته ناخواسته بود و اشکم درآمد و در نهایت از انتخاب شدنم بسیار خوشحال شدم.

وی ادامه داد: آن موقع سریال «همسران» را دنبال می کردم و گوش می دادم. تصورم از بازیگری این بود که مثلا از یک سرک رد می شویم و کار تمام می شود. روز اول فلمبرداری آقای مجیدی که حرکت می داد ، خنده ام می گرفت.

رمضانی در مورد سریال چراغ های خاموش اظهار داشت: بعد از فلم «رنگ خدا»، در سریال چراغ های خاموش به کارگردانی کاظم بلوچی در کنار اسماعیل شنگله ، هایده حائری و مهدی سلوکی حضور پیدا کردم.

وی در پایان عنوان کرد : دوست دارم فلمنامه خوبی در خصوص نابینایان نوشته شود تا بتواند توانایی های ما را به جامعه نشان دهد.

«محسن رمضانی» زاده ۲۰ سرطان(تیر) ۱۳۶۵،  بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی با ایفای نقش در فلم رنگ خدا، بسیار خوش درخشید.

بازی تحسین برانگیز رمضانی در فلم رنگ خدا موجب شد تا جایزه بهترین بازیگر جشنواره کودک و نوجوان، بهترین بازیگر نوجوان جشنواره مانیل و جایزه بهترین بازیگر هفته فلم هند را کسب کند.

بیشتر:

دانلود سریال «چراغ های خاموش»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر