نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
675
-
الف
+

امروز در قسمت 25 سریال « در پناه تو » تماشا می کنید +ویدیو

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت 25 سریال « در پناه تو » را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «در پناه تو» نام سریالی ایرانی در ژانر خانوادگی به کارگردانی «حمید لبخنده» می باشد که محصول سال  1374 خورشیدی است.

این سريال كه فلمنامه اش را «عليرضا طالب‌زاده» نوشته است، مسووليت فردی انسان را در مسير انتخاب‌هايش در تار و پود درام نشان می دهد.

«در پناه تو»  داستان تعدادی از دانشجويان تیاتر را در رشته طراحی صحنه تعقيب می‌كرد. بين 2 نفر از اين دانشجويان  «محمد » و «مريم » علاقه‌ای پنهان وجود دارد كه هريك از ابراز آن به ديگری پرهيز دارند.

«سعید پور صمیمی» ،مرحوم  «حسن جوهر چی »، « لعیا زنگنه» ، «ایرج راد »، «ثریا قاسمی » ،«رامین پرچمی » ، «پری امیر حمزه »،«آزیتا لاچینی »، «پارسا پیروز فر »، «کیومرث مرادی » ،«سیاوش طهمورث » و «سحر زکریا » از جمله بازیگرانی هستنند که در این سریال ایرانی نقش آفرینی کرده اند.

در قسمت 25 سریال در پناه تو که امروز از آی فیلم2 نشر می شود می بینید که «محمد» به سراغ پدرکلان «گلناز» رفته تا درخواست خود برای به فرزندخواندگی گرفتن نواسه وی را مطرح کند که...

سریال «در پناه تو » هر روز ساعت 16 به وقت تهران ،ساعت 17 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان ازشبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال در پناه تو 

 م ا

نظر شما
ارسال نظر