نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2265
-
الف
+

جدیدترین اثر سینمایی «اصغر فرهادی» کلید خورد

فلمبرداری فلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی «اصغر فرهادی» در «شیراز » آغاز شد.

به گزارش آی‌فیلم 2 ، در شرایطی که با انتخاب «امیر جدیدی» و «محسن تنابنده» به عنوان بازیگران اصلی قرار بود «اصغر فرهادی» تابستان سال روان فلمبرداری فلمش را آغاز کند، شیوع بیماری کرونا این موضوع را به تعویق انداخت تا اینکه هفته گذشته «قهرمان» در شیراز کلید خورد.

علاوه بر دو بازیگر اصلی فلم، چند بازیگر بومی از شیراز برای حضور در فلم فرهادی انتخاب شده‌اند که یکی از آن‌ها نقش محوری در داستان دارد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: فلم‌برداری «قهرمان» تا اواخر خزان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود اولین نمایش آن در جشنواره کن 2021 باشد.

این فلم در شهر شیراز و بیشتر با بازیگران اغلب ناشناس و بومی ساخته خواهد شد. تهیه این اثر در کنار خود فرهادی، با همکار قدیمی او «الکساندر ماله‌گی» از کمپانی «ممنتو فیلمز» خواهد بود. گفتنی است ماله‌گی با کمپانی ممنتو، تهیه کنندگی سه فیلم اخیر فرهادی را بر عهده داشته است.

«اصغر فرهادی» کارگردان ،فلم نامه نویس و تهیه کننده ایرانی متولد 17 ثور( اردیبهشت)1351 در «خمینی شهر» اصفهان  است .

«رقص در غبار» محصول سال 1381 اولین فلم بلند و رسمی او در مقام کارگردان است.

«شهر زیبا» ،«چهارشنبه‌سوری» ،«کنعان » ،«دایره زنگی» ،«محاکمه در خیابان» ، «دربارهٔ الی» ، «جدایی نادر از سیمین» ، «گذشته» ، «فروشنده» و «همه می‌دانند » از جمله آثاری هستند که به حیث تهیه کننده، نویسنده و کارگردان مشارکت داشته است.

م ا

نظر شما
ارسال نظر