نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3002
-
الف
+

آخرین خبرها از بازیگر نقش مرکزی «شوق پرواز»

«شهاب حسینی» در جدیدترین فعالیت های هنری خود مجوز تهیه کنندگی یک فلم سینمایی را دریافت کرد.

به گزارش آی فیلم 2،«شهاب حسینی» موافقت شورای صدور مجوز ساخت را برای تهیه‌کنندگی فلمنامه «سومین روز جهان» به نویسندگی و کارگردانی «محمدمهدی رسولی» دریافت کرد.

 «محمد مهدی رسولی» فلمنامه «سومین روز جهان » را بر اساس یک داستان کوتاه با عنوان «روایت هفتم از جهان» نوشته است . 

داستان این فلم درباره شخصیتی است که بر خلاف تمام مشکلات و مصائبی که برایش پیش می‌آید، می‌خواهد همچنان به معیارهای خود پایبند بماند که بزرگترین معیار او نوعی گذشت و فداکاری است. این موضوع در مقابل نیازها و منافع شخصی تعارض ایجاد می‌کند به همین جهت تلاش می‌کند تا آن‌ها را حل کند.

این درحالی است که فلم «بعد از اتفاق» به کارگردانی «پوریا حیدری اوره» و تهیه کنندگی «شهاب حسینی» به جشنواره سی و سوم فلم کودک ارائه شده است.

این فلم به موضوع امید و اهمیت آن در نسل کودک و نوجوان می‌پردازد.

به گفته این کارگردان، در «بعد از اتفاق» محور اصلی کودکی است که تحقق آرزو‌هایش را جستجو می‌کند و فیلم به این موضوع می‌پردازد که آدم‌ها ناامید نشوند، هدف داشته باشند و برای رسیدن به آن هدف تلاش کنند.

از جمله بازیگران فلم سینمایی «بعد از اتفاق» می توان به رضا کیانیان، جوادعزتی، گلاره عباسی، ستاره پسیانی، بهرام افشاری، نیما شعبان نژاد، یسنا میرطهماسب، علی انصاریان، روح الله جعفری و.... اشاره کرد.

 گفتنی است سریال های «پس از باران»، «پلیس جوان »،«تب سرد»،«مدار صفر درجه »و «شوق پرواز» با هنرنمایی  «سید شهاب حسینی» از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر شده است .

م ا

نظر شما
ارسال نظر