نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1617
-
الف
+

پایان «سعید راد» در سریال «ترور خاموش»

در این ویدیو سکانس حساس ترور «سعید راد» بازیگر نقش مرکزی سریال «ترور خاموش »را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2،در قسمت 29 سریال «ترور خاموش» که عصر روز گذشته از آی فیلم2 نشر شد، شاهد سکانس ترور «داکتر صفایی» یکی از نقش های اصلی این سریال بودیم.

داکتر صفایی با نقش آفرینی «سعید راد» که برای اشتراک در کنفرانس دوبی و سخنرانی در خصوص مواد مخدر و قاچاق آن عازم امارات متحده عربی شده هنگام بازگشت توسط تروریست ها کشته می شود.

سریال تلویزیونی «ترور خاموش» به جنبه بین‌المللی و مافیایی مواد مخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است؛ « ترور خاموش» در عین حال به شفاف سازی پشت پرده‌های آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.

«احمد حق پرست راد» مشهور به «سعید راد»  متولد 4 عقرب(آبان ) 1326 تهران بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی پس از پایان تحصیلات متوسطه، از سال 1347 به فعالیت در سینما پرداخت.

در سال 1350، با بازی در فلم «فاتحین صحرا»، بازیگری را آغاز کرد.از جمله آثار تلویزونی وی «در چشم باد» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی»،«سرزمین کهن »به کارگردانی «کمال تبریزی»و «ساعت به وقتِ صفر» است.

نقش «داکتر صفایی» در کارنامه راد متفاوت است چرا که وی سعی کرده تصویری متفاوت از یک مقام مسئول را به نمایش بگذارد. بنابراین آنچه در چهره او به نمایش گذاشته شده همانی است که خودش هم به آن تأکید می‌کند «دغدغه و همدلی».

«دوئل»، «عقاب ها»، «چ»، «عشق و جنون» و... از مهم ترین آثار سینمایی سعید راد می باشد.

م آ

نظر شما
ارسال نظر