نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1868
-
الف
+

ژانر دفاع مقدس در آی فیلم2 بررسی می شود

‌ژانر دفاع مقدس و موفق ترین آثار این بخش در برنامه سینما آی فیلم این هفته مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش آی فیلم2، در برنامه سینما آی فیلم این هفته، فلم های ژانر دفاع مقدس در قالب یک ویژه برنامه مورد بررسی قرار می گیرد. 

ژانر دفاع مقدس به دو دسته زمان جنگ تحمیلی و پس از آن تقسیم می‌شود که در هر دو دوره، تعداد زیادی فلم‌های بلند و کوتاه ساخته شده و برخی از آن‌ها در جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز بسیار خوش درخشیده اند.

این ژانر با ساخت فلم «عقاب ها» آغاز شد که در زمان اکران بسیار موفق عمل کرد. در ادامه از دهه 70 تا 90 فلم های بسیاری توسط کارگردان های مشهور که تجربه جنگ داشتند، ساخته شد که با استقبال بسیار روبرو گردید.

در ویژه برنامه امروز که ساعت 19:40 به وقت کابل، 18:40 به وقت تهران و 20:10 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود، ژانر دفاع مقدس با حضور سینماگران مشهور ایران مورد بررسی قرار می گیرد.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر