نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2839
-
الف
+

مراسم بزرگداشت «مولانا» در قونیه برگزار می شود

مراسم بزرگداشت زادروز «مولانا»با صدای «محمدرضا شجریان» به صورت آنلاین آغاز می‌شود.

به گزارش آی فیلم2، مراسم بزرگداشت زادروز «مولانا» در قونیه، امروز 1 میزان(مهر)، با صدای «محمدرضا شجریان» به صورت آنلاین برگزار می شود.

طبق اعلام «فروزنده اربابی»، عضو ایرانی بنیاد بین‌المللی مولانا،  این برنامه به‌صورت آنلاین از 1 تا 9 میزان(مهر) در وب‌سایت مخصوص این برنامه و نیز در بسترهای اینستاگرام و یوتیوب نشر خواهد شد.

شروع این برنامه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت کشور ترکیه خواهد بود و آغاز برنامه نیز کانسرتی از «محمدرضا شجریان» آوازخوان مشهور ایرانی که مربوط به سال ۹۵ می باشد نشر خواهد شد.

این برنامه برای بزرگداشت هشتصد و سیزدهمین سال تولد مولانا برگزار می‌شود که باتوجه به سالروز تولد محمدرضا شجریان (اول میزان) مسئولان وزارت فرهنگ ترکیه تصمیم گرفتند افتتاح آن با صدای این آوازخوان مشهور ایرانی باشد.

محمدرضا شجریان که امروز هشتاد ساله می‌شود، از نوروز سال ۱۳۹۵ اعلام کرده که ۱۵ سال است به بیماری سرطان مبتلا شده و تحت تداوی قرار گرفته اما تا کنون چندبار به دلیل وخامت حالش از خانه به شفاخانه منتقل شده است.

گفتنی است یکی دیگر از برنامه‌های بزرگداشت مولانا در قونیه حضور «علیرضا قربانی» دیگر آوازخوان مشهور ایرانی در این برنامه در هشتم میزان(مهر) اعلام شده است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین