نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2303
-
الف
+

تغییر در زمان بندی سریال های در حال نشر آی فیلم2

در این گزارش به معرفی سریال های در حال نشر شبکه آی فیلم 2 و ساعت نشر آن ها پرداخته ایم.

به گزارش آی فیلم2، با توجه به تغییر ساعت رسمی ایران، زمان نشر سریال های شبکه آی فیلم2 نیز با تغییر همراه است.

براین اساس زمان بندی جدید سریال های در حال نشر شبکه آی فیلم2 از این قرار است:

«خداوند لک لک ها را دوست دارد»: 15:00 به وقت تهران، 16:00 به وقت کابل و 16:30 عصر به وقت دوشنبه

«در پناه تو»:  16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 عصر به وقت دوشنبه

«ترور خاموش»"  17:00 به وقت تهران، 18:00به وقت کابل و 18:30 عصر به وقت دوشنبه

«به کجا چنین شتابان» : 18:00 به وقت تهران، 19:00به وقت کابل و 19:30 عصر به وقت دوشنبه

«شوق پرواز»:  19:00 به وقت تهران، 20:00به وقت کابل و 20:30 عصر به وقت دوشنبه

«کیمیا»: 20:00 به وقت تهران، 21:00به وقت کابل و 21:30 عصر به وقت دوشنبه

در ادامه این گزارش به معرفی این سریال ها می پردازیم:

«خداوند لک لک ها را دوست دارد»

داستان: داستان این سریال درباره مهاجرت لک لک ها به یک قریه و ماجراهای پیش آمده میان لک لک ها و باشندگان آن جا است. وقایعی که هر کدام در یک قسمت رخ می دهند و داستان مجزایی دارد و برخی از آنها در طول داستان به عنوان بستر اصلی رخدادها تا پایان سریال جریان دارد.

پس از ورود دسته لک لک های مهاجر به قریه و استقبال روستاییان، آن ها در بام های خانه های روستاییان سکنی می گزینند اما شیطنت یکی از بچه های روستا که نقش منفی سریال را دارد باعث شروع اتفاقات جدید می شود.

«در پناه تو»

سریال در «پناه تو » داستان فراز و نشیب های زندگی دختر جوانی به نام «مریم» را بازگو می کند که دانشجوی رشته هنر و تنها فرزند خانواده‌ای با اصالت است که در آستانه فارغ‌التحصیلی قرار دارد.

در این بین، یکی از هم صنفی های «مریم» به نام «محمد» که از اعتبار بالایی میان دانشجویان و اساتید برخوردار است، قصد ازدواج با او را دارد. اما پیش از آن که خواسته‌اش را مطرح کند، دوستش رامین از او می‌خواهد تا واسطه خواستگاریش از مریم شود . . .

بازیگران:  «لعیا زنگنه»، زنده یاد «حسن جوهر چی»،«سعید پور صمیمی»،«ثریا قاسمی»،«پارسا پیروز فر» و «سحر زکریا»

«ترور خاموش» 

این سریال تلویزیونی به جنبه بین‌المللی و مافیایی مواد مخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است ؛ ترور خاموش در عین حال به شفاف سازی پشت پرده‌های آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.

بازیگران : «سعید راد»،«امیرمحمد زند»، «پرویز فلاحی‌پور»، «پریوش نظریه»، «ستاره اسکندری»،«رضا مولایی»، «سامیه لک»،«مهدخت مولایی» ، «نازنین فراهانی»، «رویا میرعلمی»

«به کجا چنین شتابان» 

این سریال داستان افرادی است که می‌خواهند یک شبه راه صد ساله را طی کنند و در این راه بدون توجه به بهایی که می‌پردازند، با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. 

بازیگران : «آهو خردمند» ، «بهروز بقایی»، «علی عمرانی»، «عسل بدیعی»، «پرستو گلستانی»، «فریبا متخصص»، «شراره دولت‌آبادی»، «نیلوفر شهیدی»، «فریدون مهرابی»، «حدیثه تهرانی»، «محمدرضا قديريان» و «محمدرضا داوودنژاد»

«شوق پرواز» 

 زن محققی درباره زندگی شهید «عباس بابایی» تحقیق می‌كند. نامزد او حدود 6 ماه است كه برای انجام كاری به خارج از كشور رفته و از تحقیق وی خبر ندارد. زن تحقیقات خود را درباره زندگی عباس بابایی آغاز می‌كند، با خانواده وی آشنا  می‌شود و اطلاعات ارزشمندی کسب می کند اما در یك حادثه ترافیکی مجروح شده و به کما می‌رود.

بازیگران :  «شهرام حقیقت دوست»،«الهام حمیدی»، «ستاره اسكندری»،«افسانه بایگان»،«اکبر عبدی»،«فرهاد قائمیان»و«عبدالرضا اکبری»

«کیمیا» 

داستان سریال «کیمیا» نشان دهنده سیر حوادثی است که در مراحل مختلف زندگی دختری به نام کیمیا و دیگر اعضا خانواده اش اتفاق می‌افتد و آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ می‌کند اما کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده خویش برمی‌آید.

بازیگران: مهراوه شریفی نیا، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، رضا کیانیان، نیکی کریمی، حامد بهداد، عاطفه رضوی، محمدرضا شریفی نیا، گلاره عباسی، پوریا پور سرخ، حسن جوهرچی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، عطا عمرانی، مهدی پاکدل، سودابه بیضایی، مهدی سلطانی، بیوک میرزایی و گلوریا هاردی

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «خداوند لک لک ها را دوست دارد» 

دانلود سریال «در پناه تو» 

دانلود سریال «ترور خاموش» 

دانلود سریال «به کجا چنین شتابان»

دانلود سریال«شوق پرواز»

دانلود سریال «کیمیا» 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر