نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4532
-
الف
+

پردرآمدترین بازیگر سینمای هند در فضای مجازی را بشناسید

بازیگران و چهره های مشهور سینمای هند درآمد‌های ملیونی از فضای مجازی دارند.

به گزارش آی فیلم2، بازیگران و چهره های مشهور سینما معمولا دنبال کننده‌های زیادی در فضای مجازی دارند، فضایی که این روز‌ها نقشی بیش از نزدیک کردن بازیگران به طرفدارانشان ایفا می‌کند.

فضای مجازی باعث شده که شهرت بازیگران و چهره ها بیشتر شود و این دیده شدن درآمد‌های ملیونی را برای آنها رقم زده است، چرا که میزان زیادی از مخاطبان فضای مجازی تحت تاثیر تبلیغاتی که توسط بازیگران مورد علاقه آن‌ها انجام می‌شود قرار خواهند گرفت.

«هند» دومین کشور بر جمعیت جهان، در میان سه کشوری است که بیشترین میزان کاربر انترنت را جهان دارد که این میزان از کاربران به چهره های مشهور اجازه می‌دهد که از قدرت فضای مجازی برای تاثیرگذاری بر مردم استفاده کنند. در ادامه با میزان درآمدی که بازیگران بالیوود از فضای مجازی کسب می‌کنند آشنا می‌شویم.

آمیتاب بچن

با اینکه فضای مجازی اصولا فضایی جوان پسند دارد و افراد مشهور جوان بیشتر مورد توجه هستند، اما در مورد «آمیتاب بچن» اینطور نیست و او در اینستاگرام تعداد زیادی دنبال کننده دارد و گزارش شده با هر پست اسپانسری در این بستر ۴۰ الی ۵۰ لک در آمد زایی می‌کنند. هر لک معادل ۱۰۰ هزار روپیه است. معادل دلاری این درآمد حدود ۶۸۰ هزار دالر می‌شود.

شاهرخ خان

شاهرخ خان نیز از بازیگران مهم هالیوودی است، اما در زمینه فضای مجازی از آمیتاب باچان پیشی گرفته است. او نیز از محبوب‌های بستر اینستاگرام است که طبق گزارش‌ها ۸۰ لک (۸۰ الی ۱۰۰ میلیون روپیه) بابت هر پست دریافت می‌کند که با حساب رقم دالر آن به در آمد شگفت آور یک میلیون الی یک میلیون و سیصد هزار دالر میرسیم.

سلمان خان

سلمان خان که در بین هوادارن خود به برادر مشهور است برای هر پست در فضای مجازی حدود 85 لک دریافت می کند که چیزی در حدود یک و نیم میلیون دالر می شود.

شاهید کاپور

«شاهید کاپور» در سال‌های اخیر به کمک حضور پیوسته در فلم‌های موفق، توانسته موفقیت و محبوبیت زیادی پیدا کند که درآمدزایی او از فضای مجازی را به همراه داشته است. گفته می‌شود کاپور نیز برای هر پستی که در اینستاگرام می‌گذارد ۲۰ الی ۳۰ لک در امدزایی می‌کند یعنی چیزی در حدود ۲۸۰ الی ۴۱۰ هزار دالر بابت هر پست.

بیشتر بخوانید:

«سلمان خان» برای هر فلم چقدر معاش دریافت می کند؟

«دواین جانسون» پردرآمدترین بازیگر جهان در سال 2020 معرفی شد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر