نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4198
-
الف
+

«شمیلا شیرزاد»: می خواهم بازیگری را ادامه دهم

«شمیلا شیرزاد» بازیگر خردسن افغانستانی از علاقه‌اش به بازیگری و برنامه‌هایی که برای آینده دارد، گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «شمیلا شیرزاد» دختر خردسنی که سال گذشته همین روزها در سرک ها مصروف کار بود، اکنون نامش به عنوان یکی از ستاره های فلم سینمایی «خورشید» ساخته «مجید مجیدی» سرتیتر تمامی رسانه های خبری شده است.

«شمیلا شیرزاد» به تازگی در یک مصاحبه از علاقه‌اش به بازیگری و برنامه‌هایی که برای آینده دارد، صحبت کرد.

وی اظهار داشت: من قبلا مکتب کودکان کار می‌رفتم و در سال روان نیز همانجا می‌روم. بعد از اینکه در فلم «خورشید» بازی کردم حس بسیار خوبی داشتم، دوستانم هم خوشحال بودند، اما من اصلا رفتارم را تغییر ندادم چون کلا با دوستانم رابطه خوبی دارم.

وی ادامه داد: با این حال شرایط زندگی‌ خودم و هم خانواده‌ام بسیار تغییر کرده و دیگر در سرک ها کار نمی‌کنم، گرچه زندگی هنوز سختی دارد ولی من بعد از «خورشید» دیگر کار نکردم.

«شمیلا شیرزاد» درباره برنامه اش برای آینده گفت: از این به بعد دوست دارم این راه را تا آخر ادامه دهم و به شیوه‌ای دیگر کار کنم. دلم نمی‌خواهد به کار در مترو بازگردم.

شمیلا از این اولین تجربه سفر خارجی خود به ونیز، گفت: جشنواره ونیز خیلی خوب بود. کسانی که من را در خیابان می‌دیدند قلب نشان می‌دادند و می‌گفتند فلم را دوست داشتند. خیلی مهربان بودند ولی دوست داشتم خودم می‌توانستم با آن‌ها صحبت کنم یا متوجه شوم چه می‌گویند.

«شمیلا شیرزاد» که درس و بازیگری را اولویت زندگی فعلی خود می‌داند، به ایسنا گفت: دوست دارم سال آینده این موقع سر فلمبرداری باشم. قبل از کرونا خیلی تلفن می‌زدند ولی الان همه چیز کنسل شده است. دوست دارم درسم را هم بخوانم ولی بازیگری را هم می‌خواهم ادامه دهم.

شمیلا اصالتا اهل افغانستان است، اما در ایران متولد شده و با پدر و مادر و خواهر کلان تر خود و ابوالفضل که دو سال و نیم از خودش خردتر است زندگی می‌کند.

«شمیلا شیرزاد» با برادرش «ابوالفضل شیرزاد» سال گذشته پس از نمایش فلم «خورشید» در مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فلم فجر ایران لوح تقدیر ویژه داوران بخش سودای سیمرغ را دریافت کردند. 

چندی قبل این فلم سینمایی نخستین نمایش بین المللی خود را با حضور عوامل سازنده اش در هفتاد و هفتمین جشنواره فلم ونیز تجربه کرد.

در این جشنواره «شمیلا شیرزاد» به نمایندگی از «روح الله زمانی» دیگر بازیگر خردسن این فلم جایزه بهترین بازیگر جوان را دریافت کرد.

م ح

نظر شما
ارسال نظر
عبدالواحد رجبی

کسانی که ایشان را حمایت کردند واقعا که انسان های بیمانند هستند و کاری که کردند درتمام کشورهای اسلامی کسی نکرده بسیار کار بزرگ و بشر دوستانه ای بوده که زندگی خیلی از کودکان کار را ۱۸۰درجه تغیر دادند.

داوود رحیمی

آفرین به این خواهر.

احمد مدبر

بسیار عالی خداوند پشت پناهت.

پروانه بختیاری

موفق باشی.