نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2559
-
الف
+

«مجید مجیدی» و «نوید محمودی» با 2 فلم در جشنواره «بوسان» کوریای جنوبی

«مجید مجیدی» و «نوید محمودی» راهی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فلم بوسان شدند.

به گزارش آی فیلم2، «مجید مجیدی» کارگردان کهنه کار ایران و «نوید محمودی» کارگردان افغانستانی مقیم ایران با آثار جدید خود راهی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فلم بوسان در کشور کوریای جنوبی می شوند. 

فلم «خورشید» به کارگردانی «مجید مجیدی» که اخیراً در بخش رقابتی جشنواره فلم ونیز حضور داشت، در کنار آثاری از کارگردانان مطرح سینمای جهان چون «توماس وینتربرگ»، «فردریک وایزمن»، «مایکل فرانکو»، «ژیا ژانکه» و ... در بخش اسطوره‌های جشنواره فلم بوسان به نمایش در می آید.    

فلم های «مردن در آب مطهر» ساخته «نوید محمودی»، «عنکبوت» ساخته «ابراهیم ایرج زاد»، «کشتارگاه» ساخته «عباس امینی» و «شیطان وجود ندارد» از «محمد رسول اُف» نیز برای نمایش در بخش پنجره‌ای به سینمای آسیای جشنواره بوسان انتخاب شده‌اند.

همچنین «هرگز، گاهی، همیشه» به کارگردانی «شادی کرم رودی» نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی فلم‌های کوتاه آسیایی است و دو مستند «کودکان شب» ساخته «بهروز نورانی پور» و «هنر زندگی در خطر» ساخته «مینا کشاورز» محصول مشترک ایران و آلمان در بخش رقابتی آثار مستند این رویداد سینمایی حضور خواهند داشت.

بیست و پنجمین جشنواره فلم بوسان به دلیل شیوع ویروس کرونا با دو هفته تاخیر نسبت به تاریخ اصلی از تاریخ ۳۰ مهر(میزان) تا ۹ آبان(عقرب) برگزار می‌شود. 

م ح

نظر شما
ارسال نظر