نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4907
-
الف
+

واکنش «علی نصیریان» به شهرت زودهنگام بازیگران «خورشید»

«علی نصیریان» موفقیت فلم سینمایی «خورشید» را در جشنواره فلم ونیز به عوامل سازنده آن تبریک گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «علی نصیریان» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران که اخیرا در فلم سینمایی «خورشید» ساخته مجید مجیدی» ایفای نقش کرده است، نصیحت های دلسوزانه خطاب به بازیگران خردسن این فلم نمود.

«علی نصیریان» با تحسین نقش آفرینی «روح الله زمانی» در این فلم گفت: جوانان ما، حتی در سن بسیار پایین هم از استعدادهای خوب و درخشان برخوردار هستند که اگر فرصتی فراهم شود خودشان را نشان می‌دهند.

وی افزود: تعدادی از بازیگران فلم به واقع کودک کار بودند. جالب است که حتی در بین این اطفال چنین استعدادهای نابی پیدا می‌شود. اگر همان طور که برای این دو طفل در فلم آقای مجیدی فرصت فراهم شد برای دیگر کودکان کار هم شرایط فراهم شود به طور قطع با استعدادهای تازه‌ای در بخش ‌های مختلف روبرو خواهیم شد.

«علی نصیریان» گفت: توصیه‌ام به 2 بازیگر خردسن این سریال این است که یادشان باشد به گرفتن جایزه و اسم و رسم مغرور نشوند. اگر برای کارهای دیگری دعوت شدند و امکانات مالی بیشتری در اختیار گرفتند به انحراف کشیده نشوند. بسیار مهم است که تلاش کنند ظرفیت تغییر شرایط را داشته باشند. کار سینما، این تشویق‌ها و تمجیدها ظرفیت زیادی طلب می‌کند.

وی تأکید کرد: روح الله و شمیلای عزیز بدانید که این اتفاقات برای ابد نیست، در دوره‌ای کاری کرده‌اید که بابت آن تشویق شده‌اید. این کوشش باید تداوم داشته باشد و از همه مهمتر حواستان باشد به انحراف نروید، خودتان را سالم نگه دارید و با عشق به هنر و فرهنگ کشورتان به راه خود ادامه بدهید. گرفتار شهرت نشوید و سر از جایی که نباید درنیاورید.

«علی نصیریان» ادامه داد: هیچ بازیگری، در هیچ سطح و شهرتی نمی‌تواند مدعی شود که به استادی تمام رسیده است. هنر هرگز پایانی ندارد و هیچ هنرمندی نمی‌تواند حتی تا واپسین روزهای کار حرفوی خود به انتهای این راه برسد. کسی که اینگونه فکر نکند همان ابتدای راه تمام می‌شود. 

نصیریان در پایان به فارس گفت: راه باز است اما حواس‌تان را جمع کنید، مراقب خود و هنرتان باشید. توصیه اول و آخرم این است که به خودتان غره نشوید و بدانید که تازه ابتدای راه هستید. در نهایت به روح‌الله، شمیلا، همه کودکان خردسن فلم خورشید و آقای مجیدی و عوامل ساخت تبریک می‌گویم.

گفتنی است  «روح‌الله زمانی» بازیگر جوان این فلم توانست در هفتاد و هفتمین جشنواره فلم ونیز جایزه بهترین بازیگر جوان را دریافت کند. همچنان جایزه «فانوس جادویی» بخش جنبی جشنواره ونیز نیز به این فلم سینمایی تعلق گرفت.

م ح

نظر شما
ارسال نظر