نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5017
-
الف
+

اعتراض مردم نسبت به سکوت «آمیتاب بچن» درباره مرگ بازیگر جوان بالیوود

کاربران فضای مجازی نسبت به سکوت «آمیتاب بچن» در رسیدگی به دوسیه مرگ مشکوک «سوشانت سینگ راجپوت» واکنش نشان دادند.

به گزارش آی فیلم 2، پس از مرگ مشکوک «سوشانت سینگ راجپوت» بازیگر جوان بالیوود، بسیاری از سینماگران معروف هندوستان نسبت به این اتفاق ناخوشایند واکنش نشان دادند و خواستار تحقیقات دقیق تر مسئولین برای کشف دلیل اصلی مرگ وی شدند.

اکنون در حالی که از مرگ سوشانت بیش از 3 ماه می گذرد، مامورین پولیس نتوانسته اند علت اصلی مرگ وی را پیدا کنند. همین موضوع باعث عصبانیت طرفداران این بازیگر جوان شده است تا به سوی صفحات مجازی هنرپیشگان هجوم آورده و از آن ها بخواهند تا در رسیدگی به دوسیه مرگ «سوشانت سینگ راجپوت» کمک رسانند.

«آمیتاب بچن» پدر سینمای هند یکی از هنرپیشگانی است که نسبت به درخواست کاربران فضای مجازی در پیوند با همین موضوع، سکوت کرده است و واکنشی نشان نداده است.

بر همین اساس، بسیاری از کاربران فضای مجازی روز گذشته با ترند کردن نام «آمیتاب بچن» در صفحات خود این گونه نوشته اند: چرا «آمیتاب بچن» در شرایطی که باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد، سکوت کرده است در حالی مردم او را «پدر سینمای هند» می دانند.

این در حالی است که «آمیتاب بچن» در نخستین روزهای نشر اخبار مرگ سوشانت، در صفحه مجازی خود طی یک پست از مرگ این بازیگر جوان بالیوود ابراز ناراحتی کرده و نوشته بود: «چرا چرا سوشانت سینگ راجپوت؟ چرا به زندگیت خاتمه دادی؟ آن استعداد فوق العاده، آن ذهن زیبا، به آرامش رفت، بدون پرسش، بدونِ جستجو، چرا؟زیاده روی در اغلب موارد ممکن است به افراط و تفریط منجر شود. چه ذهنیتی باعث می شود یک نفر به سمت خودکشی برود؟».

اکنون با این همه باید منتظر ماند و دید که «آمیتاب بچن» نسبت به این موج اعتراض از سوی کاربران فضای مجازی راه افتاده چعه واکنشی نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دستور فوری «نارندا مودی» برای رسیدگی به دوسیه مرگ «سوشانت سینگ راجپوت»

نقش «سلمان خان» در دوسیه مشکوک مرگ «سوشانت سینگ راجپوت» چیست؟

نظر نهایی داکتران درباره مرگ بازیگر جوان بالیوود

دوسیه پیچیده مرگ بازیگر جوان بالیوود 

م ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین