نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2742
-
الف
+

«تام کروز» از پرش ارتفاع جان سالم به در برد+ویدیو

«تام کروز» بازیگر مشهور سینمای جهان، جان خود را با یکی از خطرناک‌ترین سکانس های اکشن به خطر انداخت.

به گزارش آی فیلم 2، «تام کروز» بازیگر مشهور سینمای جهان در جریان ساخت فلم «ماموریت غیرممکن7» جان خود را با یکی از خطرناک‌ترین سکانس های اکشن به خطر انداخت.

انتشار ویدیویی از بدلکاری «تام کروز» در فضای مجازی، واکنش های زیادی را برانگیخته است، وی در یکی از صحنه های فلم «ماموریت غیرممکن7» سوار بر موتور سایکل در یک منطقه کوهستانی در کشور ناروی از یک سکوی پرش با ارتفاع بسیار بالا به پایین پرش می کند و با استفاده از چتر فرود می‌آید.

گفتنی است تام کروز بارها در سکانس های مختلف به جای بدلکار، خود به تنهایی صحنه های اکشن خطرناک را بر عهده گرفته و در بعضی سکانس ها زخمی هم شده است.

«کریستوفر مک کوایر» کارگردان این فلم در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی از این بدلکاری، اعلام کرد که اولین روز از فلمیرداری در شکور ناروی انجام شده است.

«ماموریت غیرممکن ۷» قرار بود از تاریخ بیست وسوم جولای سال ۲۰۲۱ میلادی در سینماها اکران شود اما به سبب شیوع ویروس کرونا و وقفه در فلم‌برداری، از ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ میهمان سینماهای جهان خواهد بود.

شایان ذکر است این فلم قرار بود در فبروری ۲۰۲۰ میلادی مقابل کمره برود اما ساخت آن با شیوع جهانی ویروس کرونا به تعویق افتاد.

تا کنون شش نسخه از این مجموعه به نام‌های ماموریت غیرممکن(1996)، ماموریت غیرممکن ۲(2000)، ماموریت غیرممکن ۳(2006)، ماموریت غیرممکن: پروتکل شبح(2012)، ماموریت غیرممکن: ملت یاغی(2015) و ماموریت غیرممکن:فال‌اوت (2018) ساخته و اکران شده‌ و «تام کروز » به عنوان کرکتر مرکزی در تمام نسخه‌های فلم حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

«ماموریت غیر ممکن» تام کروز در ونیز ادامه پیدا می‌کند

هنرنمایی «تام کروز» در پشت صحنه فلم سینمایی «ماموریت غیرممکن»

حادثه ای فاجعه بار فلمبرداری «مأموریت غیرممکن7» را متوقف کرد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر