نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3489
-
الف
+

ارزیابی مثبت مخاطبان آی فیلم 2 از بازی «مهراوه شریفی نیا» و «آزیتا حاجیان» در «کیمیا»

نقش آفرینی «مهراوه شریفی نیا» و «آزیتا حاجیان» توسط مخاطبان آی فیلم2 مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش آی فیلم 2، سینمای ایران بازیگران مشهور و توانمندی را در خود جای داده است که برخی از این بازیگران با یکدیگر نسبت فامیلی دارند و می توان گفت به طور خانوادگی به رشته بازیگری روی آورده اند.

این بازیگران علاوه بر داشتن نسبت فامیلی، در فلم ها و سریال های مختلف هم بازی بوده و گاهی در نسبت واقعی خود حضور یافته اند.

سریال کیمیا تولید سال 1394 به کارگردانی «جواد افشار» هر شب ساعت 21 به وقت تهران و کابل و ساعت 21:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

«مهراوه شریفی نیا» و «آزیتا حاجیان» مادر و دختر هنرمند ایرانی در سریال درحال نشر کیمیا کنار هم نقش بازی کرده اند و حس مادرانه خانم بازیگر نسبت به دخترش در این سریال قابل لمس بود.

جواد افشار کارگردان سریال کیمیا درپیوند با انتخاب این 2 بازیگر اظهار داشته است: برای نقش مادر مهراوه نیز از مادر واقعی او یعنی آزیتا حاجیان استفاده کردم زیرا می‌خواستم با باورپذیری مشکل سن را حل کنم.

شبکه آی فیلم2 به بهانه حضور «آزیتا حاجیان» و «مهراوه شریفی نیا» در سریال «کیمیا» نظرسنجی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت تا نظر بینندگانش را راجع به نقش آفرینی این 2 مادر و دختر جویا شود.

در جواب سوال «نقش آفرینی مادر و دختر در سریال کیمیا را چگونه ارزیابی میکنید؟»،  72درصد مخاطبان عملکرد مادر«مهراوه شریفی نیا» و دختر «آزیتا حاجیان» در این سریال را عالی ارزیابی کردند.

مهراوه شریفی‌نیا زاده‌ 29 حمل(فروردین) 1360هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما وتلویزیون ایران است.

وی پس از اخذ ديپلوم رياضی‌فيزيك، در دانشگاه كارگردانی سينما خواند، اما پس از يك ترم از ادامه‌ تحصیل در این رشته انصراف داد.

سپس مهراوه شریفی نیا تحصیلاتش را در زمینه‌ موسیقی دنبال کرد و در این رشته از دانشگاه هنر فارغ‌التحصیل شد.

نخستین فعالیت هنری این بازیگر در سن هشت سالگی با بازی در فلم «دزد عروسک‌ها» (1368) به کارگردانی «محمدرضا هنرمند» رقم خورد و در این فلم با مادرش آزیتا حاجیان همبازی بود. او در سال 1385 فرصت دوباره‌ای برای همبازی شدن با مادرش در سریال «ساعت شنی» پیدا کرد.

«آزیتا حاجیان» بازیگر تیاتر،سینما و تلویزیون ایران در سال 1336 خورشیدی در ملایر متولد شد.

بانو حاجیان دانش آموخته رشته بازیگری و کارگردانی تیاتر است. آغاز فعالیت هنری او از 1354 خورشیدی با نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» می باشد.

وی  نخستین بار در سال 1368 خورشیدی با بازی در فلم «دزد عروسک ها» در سینما و نقش آفرینی در سریال «آپارتمان» در سال 1372 خورشیدی در تلویزیون حضور یافت.

«آزیتا حاجیان» سال 1375 در 39 سالگی در سریال «امام علی (ع)» نقش کنیز رومی را ایفا کرد که توانست با مهارت خود، آن کرکتر و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

بانو حاجیان در سال 1377 خورشیدی برای نقش آفرینی در فلم «روبان قرمز» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا» توانست در هفدهمین دوره جشنواره فلم فجر برنده جایزه سیمرغ بلورین نقش اول زن در بخش بین الملل شود.

یکی از آخرین سریال های پربیننده بانو حاجیان «کیمیا» ساخته «جواد افشار» محصول سال 1394 بود که به همراه دخترش «مهراوه شریفی نیا» در آن به ایفای نقش پرداخت.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال کیمیا

ع ا

 

نظر شما
ارسال نظر