نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2668
-
الف
+

«لاله صبوری»: علاقه ای به جذب فالوور در فضای مجازی ندارم/ وطنم را ترک نمی کنم

«لاله صبوری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از علت کم کاری خود در عرصه بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «لاله صبوری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال هایی همچون «بزرگمرد کوچک» و «خودرو تهران 11» شاهد بودند، طی یک مصاحبه درباره فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

«لاله صبوری» درباره جدیدترین فعالیت هایش گفت: هم اکنون مصروف کار خاصی نیستم درحالی که پیشنهادات کار بیشتر از گذشته شده است. در شرایط فعلی وقتی دستمزد خوبی داده نمی شود و فضای اثر هم بنا به سلیقه ام نباشد چرا باید ریسک کنم و در شرایط کرونا خودم و خانواده ام را به خطر بیندازم. 

وی با اشاره به فعالیت برخی هنرمندان در فضای مجازی گفت: فضای مجازی می‌تواند به عنوان منبع درآمدی برای برخی افراد باشد، شاید برخی دوستان طی سالهای گذشته فعالیت های مختلفی برای جذب فالوور انجام داده‌اند اما من علاقه چندانی به این کار نداشته ام و با وجود اینکه در فضای مجازی فعال هستم زیاد اهل جمع کردن مخاطب نیستم.  

بانو صبوری درباره دلیل کم کاری خود طی سال های اخیر اضافه کرد: من مدتی در انتخاب آثارم وسواس زیادی داشتم و در کارهای کمی بازی می‌کردم زیرا دوست نداشتم در هر کاری بازی کنم، وقتی هم در عرصه بازیگری کم کار کنید و اکثریت پیشنهادات را رد کنید بعد از مدتی خود به خود پیشنهادات کم می شود.  

وی در پیوند با همین موضوع اذعان کرد: شاید برخی فکر کنند که من کم کار شده ام، اما برای من زیاد کار کردن مهم نیست، من کاری را قبول می کنم که در شان‌ من باشد، برای من همین که مردم هنوز در کوچه و سرک به من لطف دارند بزرگترین هدیه است، همین که روزگاری کارهایی انجام دادم که با گذشت زمان همچنان در ذهن مردم باقی مانده برایم کافی است.  

بانو صبوری درباره مهاجرت خود به خارج از ایران به میزان گفت: از زمانی که در صفحه شخصی خودم اعلام کردم که از ایران نرفته و مهاجرت نمی‌کنم پیشنهادات بیشتری برای بازی دریافت می کنم. من اعلام کردم که با وجود محیا بودن شرایط برای مهاجرتم به خارج از کشور نمی خواهم از ایران بروم زیرا هر آنچه می‌خواهم در این کشور وجود دارد و به نوعی تمام ریشه های من در این کشور است، نمی‌توانم از ریشه هایم و تمام خاطرات و زندگی ام گذشت کرده و مهاجرت کنم.  

«اشرف السادات صبوری» با نام هنری «لاله صبوری» زاده سرطان(تیر) ۱۳۴۶ در تهران است. وی نخستین بار در سال 1375 در 29 سالگی در سریال «خودرو تهران 11» به کارگردانی «مرضیه برومند» ایفای نقش کرد.

سریال «جنگ 77» ساخته «مهران مدیری» در سال 1377 از دیگر آثار تلویزیونی بانو صبوری بود.

«لاله صبوری» در سال 1392 با بازی در دو سریال «معراجی ها» به کارگردانی «مسعود ده نمکی» و «شوخی کردم» ساخته «مهران مدیری» در بین مردم شناخته تر شد.

«خانه ای روی تپه»،«چرخ فلک»، «این زمینی ها»، «کمربندها را ببندیم»، و «لژیونر» از دیگر آثار تلویزیونی وی می باشد. 

گفتنی است که سریال های «شوخی کردم» و «دوقلوها» با بازی بانو صبوری از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

تماشای سریال «دوقلوها» 

تماشای سریال «بزرگمرد کوچک»

تماشای سریال «خودروتهران 11» 

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر