نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2965
-
الف
+

امشب در سریال «کیمیا» به 23 سال بعد سفر می کنید+ویدیو

وقایع مهم قسمت هشتاد و نهم سریال «کیمیا» را در این ویدیو تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم2، سریال «کیمیا» تولید سال 1394 است که در 3 فصل تهیه شده و تا اکنون 2 فصل از این سریال از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

در فصل اول پس از درگیری و کشاکش روزهای قبل از انقلاب اسلامی ایران، خانواده پارسا به بهانه محکمه نظامی «فرخ» (حسن پورشیرازی)، از خرمشهر به تهران مهاجرت کردند و به دنبال آن ماجراهایی آغاز شد که خانواده پارسا به خصوص کرکتر مرکزی «کیمیا» را در جریانات دوران انقلاب همراه کرد.

در فصل دوم شاهد بودیم که جنگ بین ایران و عراق آغاز می شود و نه تنها خانواده کیمیا بلکه تمام مردم خرمشهر مانند کوهی استوار در مقابل دشمن ایستادگی کردند. در این بین حوادث مختلفی روی می دهد که از جمله آنها می توان به اسارت و معلول شدن «کیوان» برادر «کیمیا» اشاره کرد.

در قسمت هشتاد و نهم این سریال که امشب از آی فیلم2 نشر می شود میبینم که «کیمیا» به دنبال دختر گمشده خود تا سرحدات ایران پیش می رود اما یک حادثه ترافیکی مانع این امر میشود و از این سکانس به بعد فصل سوم آغاز می شود؛ «آرش مشفق» بعد از ربودن «آزاده» ایران را به مقصد اروپا ترک می کند و بعد از 23 سال آزاده(رها) با دیدن یک عکس از دوران طفولیت خود پی به راز مهمی می برد و ...

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال کیمیا

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر