نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1312
-
الف
+

«در پناه تو» برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر می شود

سریال خاطره انگیز «در پناه تو» به زودی برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با توجه به درخواست های بی شمار مخاطبان، سریال «در پناه تو » ساخته «حمید لبخنده » در لیست نشراتی شبکه جهانی آی فیلم2 قرار می گیرد و جایگزین «سفر سبز» می شود.

سریال در «پناه تو » که محصول سال 1374 است داستان فراز و نشیب های زندگی دختر جوانی به نام «مریم» را بازگو می کند که دانشجوی رشته هنر و تنها فرزند خانواده‌ای با اصالت است که در آستانه فارغ‌التحصیلی قرار دارد.

در این میان، یکی از هم صنفی های به نام «محمد» که از اعتبار بالایی میان دانشجویان و اساتید برخوردار است، قصد ازدواج با او را دارد. اما پیش از آن که خواسته‌اش را مطرح کند، دوستش رامین از او می‌خواهد تا واسطه خواستگاریش از مریم شود . . .

«حمید لبخنده» با ساخت سریال «در پناه تو» جریان تازه ای را در تلویزیون ایران و سریال سازی  به وجود آورد و توانست مخاطبان بسیار زیادی را با خود همراه کند.

«لعیا زنگنه »، زنده یاد «حسن جوهر چی»،«سعید پور صمیمی»،«ثریا قاسمی»،«پارسا پیروز فر» و «سحر زکریا » از کرکترهای اصلی سریال «در پناه تو» می باشند.

سریال «در پناه تو» دوشنبه 24 سنبله(شهریور) هر روز ساعت 17 به وقت تهران و کابل و ساعت 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

درپیوند با این خبر:

دانلود سریال سفر سبز

نظر شما
ارسال نظر