نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2428
-
الف
+

سکانس هایی از سریال «مختارنامه» با آوازخوانی «احسان خواجه امیری»

نماهنگ زیبای «سلام آخر » «احسان خواجه امیری» را با گزیده هایی از سریال «مختار نامه» تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «مختارنامه» یکی از سریال های فاخر صداو سیمای ایران می باشد که همه ساله به ویژه در ایام ماه محرم، سکانس هایی از آن در فضای مجازی نشر می شود که مورد اقبال بالای مردم قرار می گیرد.

«مختارنامه» که زندگی و قیام «مختار ثقفی» را به تصویر می کشد، به چگونگی قیام او پس از واقعه عاشورا به خونخواهی حسین بن علی(ع) می‌پردازد. 

در ویدیوی بالای سکانس هایی ماندگار از سریال «مختارنامه» را با صدای به یادماندنی  «احسان خواجه» امیری تماشا می کنید.

«احسان خواجه‌امیری» زادهٔ ۷ عقرب( آبان) ۱۳۶۳ در تهران، آواز خوان و کمپوزر موسیقی پاپ ایرانی است. او  که فارغ‌التحصیل اینجینیری کمپیوتر است فرزند «ایرج»، آواز خوان قدیمی موسیقی سنتی ایران است.

خواجه امیری به دلیل بزرگ شدن در خانواده‌ای هنرمند، از ۵ سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. از هفت یا هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های نواختن سازهای مختلف رفت و در ۱۲سالگی برای برنامه های ویژه اطفال آهنگسازی کرد.

وی در سن ۱۷ ساگی آلبوم «من و بابا» را روانه بازار کرد که کار مشترک او و پدرش ایرج بود. خود احسان، موفقیت این آلبوم را تا اندازه زیادی مدیون حضور پدر می‌دانست. در ۱۹ سالگی به پیشنهاد «قاسم جعفری» برای خوانندگی سریال «غریبانه»انتخاب شد و ترانه «هر چی آرزوی خوبه » او بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۶ سومین آلبومش را تحت نام  «سلام آخر» روانه بازار کرد، وی معتقد است که برای ذره ذره این آلبوم هزینه معنوی کرده‌است و احسان خواجه‌امیری را باید با این آلبوم شناخت.

این آوازخوان پرکار موسقی ایران تاکنون برای چندین فلم و سریال آهنگسازی کرده و همچنین آوازخوان تیتراژ بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی بوده‌ است.

موسیقی سریال « غریبانه»، (هر چی آرزوی خوبه) ،تیتراژ سریال برای« آخرین بار» ،تیتراژ سریال «لبه تاریکی» ، موسیقی سریال «از نفس افتاده» ، تیتراژ پایانی سریال «زیرزمین»  ،موسیقی سریال «پول کثیف» ،موسیقی سریال «میوهٔ ممنوعه» ،(تیتراژ ابتدایی[بی کلام] )- «می‌شه خدا رو حس کرد»[ترانهٔ تیتراژ پایانی] -« آزاد آزادم - به من مؤمن نگو - هرچه دارم از تو دارم») ، موسیقی سریال «در مسیر زاینده رود» (تیتراژ ابتدایی [بی کلام] - «خلاصم کن [ترانهٔ تیتراژ پایانی] - شادی مکن- آرزو دارم - تو بمان») ، تیتراژ سریال «آوای باران »، تیتراژ پایانی برنامه «ماه عسل»، تیتراژ سریال «آنام»، تیتراژ سریال «بچه مهندس» و .. ازماندگار ترین آثار این آوازخوان ایرانی در تلویزیون می باشد.

م ا

 

نظر شما
ارسال نظر