نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2309
-
الف
+

«شوق پرواز» برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر می شود

سریال ماندگار «شوق پرواز » با بازی درخشان «شهاب حسینی» برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر می شود .

به گزارش آی فیلم 2، با نزدیک شدن به قسمت های پایانی سریال «عقیق»، از چهارشنبه  19سنبله(شهریور) سریال «شوق پرواز» ساخته مرحوم «یدالله صمدی» جایگزین آن می شود.

«شوق پرواز » با هنرمندی «شهاب حسینی» در سال ١٣٩٠ ساخته شد که روایتگر زندگی «عباس بابایی» یکی از خلبانان (پیلوت ) نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  از دوران کودکی تا زمان به شهادت رسیدن را به تصویر می‌کشد و روایتگر رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این پیلوت شجاع و فداکار است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: زن محققی درباره زندگی شهید «عباس بابایی» تحقیق می‌كند. نامزد او حدود 6 ماه است كه برای انجام كاری به خارج از كشور رفته و از تحقیق وی خبر ندارد. زن تحقیقات خود را درباره زندگی عباس بابایی آغاز می‌كند، با خانواده وی آشنا  می‌شود و اطلاعات ارزشمندی کسب می کند اما در یك حادثه ترافیکی مجروح شده و به کما می‌رود.

در ادامه همسر او پس از بازگشت از سفر، از طریق دست‌نوشته‌ها، عكس‌ها، سی‌دی‌ها و فلم‌هایی كه متعلق به همسرش است از موضوع تحقیق وی مطلع شده و تصمیم می‌گیرد ادامه كار را خودش به سرانجام برساند. در حین وقوع داستان و تحقیقات این زوج ، قسمت‌هایی از زندگی این پیلوت شجاع در دوران كودكی، جوانی، ازدواج، فرماندهی در پایگاه‌ نظامی تا به شهادت رسیدن در سال 66 به تصویر در می‌آید.

 «شهرام حقیقت دوست»،«الهام حمیدی»، « ستاره اسكندری»،«افسانه بایگان»،«اکبر عبدی»،«فرهاد قائمیان»و«عبدالرضا اکبری» در این سریال نقش آفرینی می کنند.

سریال «شوق پرواز» از چهارشنبه 19 سنبله(شهریور) هر روز ساعت 20 به وقت تهران و کابل و ساعت 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال «عقیق»

نظر شما
ارسال نظر