نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1890
-
الف
+

باهم ببینیم؛ نماهنگ (عباس «ع») با صدای «محسن چاوشی»

محسن چاوشی» آوازخوان مشهور ایرانی، نماهنگ «عباس ع» را به مناسبت فرارسیدن تاسوعای حسینی منتشر نمود.

به گزارش آی فیلم2، قیام امام حسین(ع)، رویدادی بس بزرگ و نقطه ای عطف در تاریخ بشریت است که گذشت صدها سال از آن واقعه تاریخی ، نه تنها از شور آن نکاسته بلکه جویندگان معارف حسینی بیش از پیش در صدد تجلیل از آن هستند.

در کنار مردم، آوازخوان ها و شاعران بسیاری برای گرامی داشت این حماسه همت گمارده اند و اشعار، نوحه و آهنگ های بسیاری برای این ایام سروده و خوانده اند.

به مناسبت فرارسیدن تاسوعای حسینی، «محسن چاوشی» آوازخوان مشهور ایرانی، کلیپ «عباس» را با هنرنمایی «فاطمه عبادی» منتشر کرده که در ویدیو بالا مشاهده می کنید.

محسن چاوشی حسینی زاده ۸ اسد(مرداد) ۱۳۵۸ هجری خورشیدی در خرمشهر، آوازخوان، ترانه‌سرا، کمپوزر، تهیه‌کننده موسیقی و تنظیم‌کننده در سبک‌های پاپ و راک، اهل ایران است.

محسن چاوشی پس از دریافت فوق دیپلوم حسابداری و اتمام دوره عسگری، فعالیت حرفوی خود را در زمینه موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم «نفرین» آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم «یه شاخه نیلوفر» را منتشر کرد. از وی تاکنون بیش از ۲۰۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک‌آهنگ است.

آقای چاوشی تاکنون تیتراژ سریال های «بانوی عمارت»، «سایه بان»، «دلدار» و «شهرزاد» را خوانده است.

وی تاکنون جوایز مختلفی از جشنوار های مختلف کسب نموده که جایزه بهترین دستاورد ویژه هنری برای پارچه «مریض حالی» از پنجمین دوره جشنواره جام جم برای تیتراژ سریال «سایه بان» از جمله آنها بوده است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین