نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5846
-
الف
+

سختی های نقش «حرمله» از زبان «انوش معظمی»

«انوش معظمی» از سختی های ایفای نقش «حرمله» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «انوش معظمی» بازیگر کرکتر «حرمله» یکی از  منفورترین قاتلان شهدای دشت کربلا طی یک مصاحبه از دعوت «داوود میرباقری» برای حضور در سریال «مختارنامه» صحبت کرد و گفت: وقتی این نقش به من پیشنهاد شد خیلی خوشحال شدم، چون کرکتری بود که آقای میرباقری به من پیشنهاد داد و گفت اگر خوب بازی کنی، اتفاق‌های بسیار خوبی برایت خواهد افتاد.

وی ادامه داد: آن زمان نگاه من نسبت به این نقش همین بود که اشاره کردم. اما بعد‌ها که کمی جلوتر رفتیم متوجه شدم این کرکتر چقدر می‌تواند نقش خطرناکی از نظر حرفوی باشد و اینکه به لحاظ احساسی چقدر می‌تواند خودم را اذیت کند.

بازیگر نقش «حرمله» در سریال تاریخی «مختارنامه» افزود: زمانی که این کرکتر به من پیشنهاد شد خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون من را می ترساندند و می‌گفتند با بازی در این نقش ممکن است سرنوشت بازیگری ات کاملا تغییر کند و بعد از این کرکتر دیگر به تو نقشی نمی‌دهند و اگر هم بدهند نقش‌های خشن می‌دهند. حقیقت این بود که آن زمان مقداری ترسیده بودم و هم اینکه درکی از این ماجرا نداشتم و به این حرف‌ها گوش نمی‌دادم.

انوش معظمی به خبرنگار فارس گفت: زمانی که سریال «مختارنامه» نشر شد، از نظر روحی اذیت شدم و هر سال که بازنشر می‌شود، بیشتر از سال قبل اذیت می‌شوم به این دلیل که در سال اول نشر این سریال، کمتر مردم به نقش من توجه می کنند و از سال‌های بعد «حرمله» خیلی پررنگ و برجسته و بیشتر دیده شد.

وی ادامه داد: به مرور زمان مردم نسبت به نقش «حرمله» در سریال «مختارنامه» واکنش های بیشتری نشان می دادند و این امر من را اذیت می کرد. گرچه واکنش های مردم برای نقش «حرمله» سخت و ناراحت کننده است اما همه این‌ها به خاطر عشق و ارادت ما به اهل بیت به ویژه امام حسین (ع) و حضرت علی اصغر (ع) برای من تحمل پذیر است.

انوش معظمی فقط بازیگرِ کرکتر حرمله نبوده و شمرِ «رستاخیز» احمدرضا درویش نیز از جمله آثار فاخر کارنامه هنری وی می باشد.

در کنار حضور در سینما، نویسندگی و کارگردانی و بازیگری در تیاتر، انوش معظمی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 67 درصد آثار وی تلویزیونی و 33 درصد آثارش سینمایی است.

در واقع این بازیگر از مجموع 9 اثری که در کارنامه دارد، در 6 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال «دختر گمشده»، «از یادها رفته»، «آسمان من»، «جلال‌الدین» و «مختارنامه» و در سه اثر سینمایی با نام‌های «رستاخیز»، «کلاشینکف» و «مسافر ری» بازی کرده است.

م ا

نظر شما
ارسال نظر