نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7383
-
الف
+

فلم سازان هندی زندگی «سوشانت سینگ راجپوت» را به تصویر می کشند

فلمسازان هندی چند عنوان فلم را بر اساس مرگ «سوشانت سینگ راجپوت» ثبت کرده اند.

به گزارش آی فیلم 2، مرگ مشکوک «سوشانت سینگ راجپوت» باعث شده است تا فلمسازان هندی تصمیم بگیرند فلمی براساس زندگی وی بسازند و تاکنون چند نام برای این منظور به ثبت رسیده است.

«سوشانت»، «سوشانت سینگ راجپوت - زندگی نامه» و «رمز و راز حل نشده یک قتل» ازجمله نام هایی هستند که برای فلم زندگی این بازیگر جوان بالیوود تاکنون عنوان شده است.

بربنیاد گزارش «تایم آف ایندیا»، یک منبع از انجمن تولید کنندگان فلم هند خبر داده که دفاتر ثبت فلم، این 3 عنوان را دریافت کرده اند و طبق صحبت های رئیس انجمن تولیدکنندگان فلم هند، 2 عنوان اول رد شده اند و عنوان سوم احتمال دارد که برای نام این فلم در نظر گرفته شود.

دلیل حذف نام سوشانت از عناوین فلم ها مشخص نیست اما فلمسازان ترجیح می دهند نام وی در نام اصلی اثر درج نشود.

این درحالی است که «نیکیل آناند» کارگردان هندی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد فلمی از زندگی «سوشانت سینگ راجپوت» به زبان های هندی، تلوگو و تامیل بسازد.

گفتنی است بعد از اینکه پولیس بمبئی برای حل دوسیه قتل سوشانت، عملکرد قابل قبولی ارائه ندادند، دوسیه قتل به پولیس ویژه هند(CBI) یکی از نهادهای اصلی در بررسی جنایت های سازمان یافته و فسادهای کشور هند سپرده شد و طبق گزارش های اخیر اطلاعات جدیدی کشف شده که به زودی منتشر می شوند.

بیشتر بخوانید:

دستور فوری «نارندا مودی» برای رسیدگی به دوسیه مرگ «سوشانت سینگ راجپوت»

نقش «سلمان خان» در دوسیه مشکوک مرگ «سوشانت سینگ راجپوت» چیست؟

نظر نهایی داکتران درباره مرگ بازیگر جوان بالیوود

دوسیه پیچیده مرگ بازیگر جوان بالیوود

ع ا

نظر شما
ارسال نظر