نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1372
-
الف
+

معرفی جاذبه های گردشگری ولایت «هرات» در برنامه «پنجره آی فیلم»

گردانندگان برنامه «پنجره آی فیلم» به معرفی جاذبه های گردشگری ولایت «هرات» افغانستان پرداختند.

 به گزارش آی فیلم2، افغانستان در گذشته نه چندان دور از کشورهای محبوب برای گردشگران خارجی بود و گردشگران پرآوازه ای  چون «مارکوپولو» از این کشور بازدید کرده اند.

اما متاسفانه جنگ‌های چند دهه گذشته در افغانستان صنعت مهم توریزم را به شدت تأثیر قرار داده است. از این رو معرفی شهرها و اماکن گردشگری در فضای مجازی و یا از طریق شبکه های تلویزیونی راه موثری برای آشنایی با این جاذبه های توریستی می باشد.

بدین منظور گردانندگان «پنجره آی فیلم» هر هفته یکی از ولایت های افغانستان، تاجیکستان و ایران را در این برنامه معرفی می کنند و سفر مجازی به جاذبه های گردشگری این کشورها دارند تا فارسی زبانان با آن ها بیشتر آشنا شوند.

«پنجره آی فیلم» برنامه‌ای برای ارتباط مستقیم با مخاطبان تلویزیون آی‌فیلم 2 است؛ در این برنامه علاوه بر خواندن نظرات مخاطبان، نیم نگاهی به عکس‌ها و ویدئوهایی ارسالی آنها نیز می شود و اطلاعاتی راجع به برنامه‌های در حال نشر این کانال تلویزیونی ارائه می‌شود.

گفتنی است در این برنامه، پنجشنبه ها و جمعه ها به معرفی جاذبه های گردشگری افغانستان و تاجیکستان پرداخته و بینندگان «پنجره آی فیلم» یکشنبه ها با اماکن دیدنی ایران آشنا می شوند.

«سید بشیر موسوی»، «نادیا پروانی» و «مرجان حیدری» از جمله گردانندگان این برنامه تعاملی هستند.

در ویدیو بالا معرفی شهر تاریخی «هرات» و جاذبه های گردشگری این کشور توسط گردانندگان «پنجره آی فیلم» را تماشا می کنید.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر