نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5449
-
الف
+

پیچیده‌ترین و متفاوت‌ترین نقش «رحیم نوروزی» در سریال «خانه امن»

«رحیم نوروزی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با نقش آفرینی در سریال «خانه امن» به تلویزیون باز می گردد.

به گزارش آی فیلم2، «رحیم نوروزی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «یوسف پیامبر» به خاطر دارند، با حضور در سریال «خانه امن» به تلویزیون باز می گردد.

به گفته «ابوالفضل صفری» تهیه‌کننده «خانه امن»، به تازگی رحیم نوروزی بازیگر کرکتر «آخناتون » در سریال «یوسف پیامبر» به این سریال تلویزیونی پیوسته و قرار است پیچیده‌ترین و متفاوت‌ترین نقش کارنامه هنریش را ایفا کند، نقشی که شاید مشابه آن در میان سریال‌های تلویزیونی دیده نشده باشد.

«خانه امن» عنوان سریال تلویزیونی به کارگردانی «احمد معظی» و نویسندگی «حسین تراب نژاد» در ژانر اجتماعی و جنایی است که تا امروز بازیگرانی همچون حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور سیما تیرانداز، حمید عطایی، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی، علیرضا رئیسی، نیلوفر کوخانی، ارسطو خوشرزم، روژین رحیمی طهرانی، زهره نعیمی، سامان دارابی و… مقابل کمره رفته اند.

 «خانه امن» که به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد، قرار است در 50 قسمت از تلویزیون ملی ایران به نشر برسد.

 ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین