نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2799
-
الف
+

«بیژن بیرنگ»: اگر بازیگری مثل «خسرو شکیبایی» پیدا کنم، ادامه «خانه سبز» را می سازم

در این گزارش صحبت های «بیژن بیرنگ» درباره «خسرو شکیبایی» و سریال «خانه سبز» می خوانید.

به گزارش آی فیلم2، سریال «خانه سبز»، کار مشترک «بیژن بیرنگ» و «مسعود رسام» در زمان نشر خود از رسانه ملی ایران از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی بود، به‌طوری که حتی رکورد مخاطبان «همسران» را نیز شکست.

بازی تاثیرگذار «خسرو شکیبایی» یکی از عوامل محبوبیت این سریال در بین مخاطبان بود.

آقای بیرنگ بعد از تجربه ساخت «چاق و لاغر» برای کودکان در دهه ۶۰، «همسران» و «خانه سبز» را ساخت و بعد به سراغ ساخت «سرزمین سبز» رفت. او سال‌ها با «رضا ژیان» و «بهروز بقایی» همکار بود و نتیجه این همکاری چیزی نبود جز آثاری ماندگار برای تلویزیون ملی ایران.

بیژن بیرنگ در یک مصاحبه در پیوند با  زنده یاد «خسرو شکیبایی» و سریال «خانه سبز» چنین گفته است: به نظر من گاهی در زندگی آدم اتفاقاتی می‌افتد که انسان در همان زمان نه قدرش را می‌داند نه می‌داند که چه قدر آن اتفاق می‌توانسته مهم باشد، یکی از این اتفاقاتی که برای من افتاد آشنایی با آقای خسرو شکیبایی بود. ایشان در یک شرایط خاص دعوت ما را برای بازی در سریال «خانه سبز» قبول کردند.

وی ادامه داد: حتما اگر این اتفاق نمی‌افتاد «خانه سبز» و آنچیزی که امروز هست نبود. من واقعا قدر شناس آقای شکیبایی هستم، قدرشناس این که به نوشته‌های من روح دادند و آقای شکیبایی کسی بود که شعار را تبدیل به شعور می کرد و این قدرت توانایی آقای شکیبایی است.

کارگردان سریال «همسران» در مورد ساخت سریال مشابه خانه سبز گفت: این سال‌ها بارها از من خواستند که ادامه «خانه سبز» را بسازم و من همیشه یک جواب داشتم برای افرادی که این حرف را زدند. من حاضرم بسازم، فقط یک شرط کوچک دارم و شرطم این است که یک خسرو شکیبایی داشته باشم.

گفتنی است سریال «خانه سبز» هر روز ساعت 17:00 به وقت کابل و تهران و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

دانلود سریال خانه سبز

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر