نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1837
-
الف
+

«مهران غفوریان» از خاطرات جالب و شنیدنی دوران طفولیتش گفت+ویدیو

«مهران غفوریان» با حضور در یک برنامه تلویزیونی از خاطرات جالب و خنده دارش در ایام طفولیت گفت.

به گزارش آی فیلم2، «مهران غفوریان» بازیگر، کارگردان و فلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 شاهد نقش آفرینی وی در مجموعه سریال های «زیر آسمان شهر» بودند، با حضور در یک برنامه تلویزیونی از خاطرات خود در ایام کودکی اش  گفت.

 «مهران غفوریان» گفت: از خردکی عاشق این بودم که مقابل تلویزیون ایستاد شوم. هرکسی که می خواست تلویزیون تماشا کند من می آمدم جلوی آن می ایستادم، اصلا انگار از همان زمان دوست داشتم وارد تلویزیون شوم. 

وی همچنین به خاطره جالب و خنده دار دیگری از آن ایام اشاره کرد و گفت: زمانی که طفل بودم یادم می آید که روی اتوی داغ نشستم و بخش هایی از پاهایم سوخت و کارم به شفاخانه کشیده شد.

این بازیگر در بخشی از این گفت و گو با اشاره به سریال خاطره انگیز «زیر آسمان شهر» گفت: نمی دانم چرا در هر جمعی که باشم از همه کلان تر هستم، جالب است که هرکسی در هر سنی مرا که می بیند می گوید؛ عه من وقتی بچه بودم سریال «زیر آسمان شهر» را می دیدم! 

«مهران غفوریان» متولد سال 1353 خورشیدی در تهران، فارغ التحصیل رشته رسامی می باشد. وی بازیگری را از سال 1373 خورشیدی با سریال کمیدی «جنگ 39» به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد.

«پنچری»، «همسایه ها»، «درحاشیه»، «شوخی کردم»، «زن بابا»، «قرارگاه مسکونی» و «زیر آسمان شهر» و... ازجمله سریال هایی است که آقای غفوریان در آن به ایفای نقش پرداخته است. 

بیشتر:

دانلود سریال «زیر آسمان شهر1»

دانلود سریال «زیر آسمان شهر2»

دانلود سریال «زیر آسمان شهر3» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر