نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2749
-
الف
+

انعکاس دو رویداد مهم هنری مهاجران افغانستانی در شبکه آی فیلم 2

گزارش های ویژه اجرای تیاتر «شزه» و نمایشگاه مجسمه «عجایب علیخان» امروز از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، برنامه نگاه آی فیلم امروز پنجشنبه 16 اسد (مرداد) 1399 با دو گزارش ویژه مهمان مخاطبان شبکه جهانی آی فیلم 2 خواهد بود.

بر این اساس، اولین گزارش ویژه برنامه نگاه آی فیلم به پوشش برگزاری یک نمایشگاه مجسمه با عنوان «عجایب علیخان» می پردازد.

«عجایب علیخان» نمایشگاه انفرادی مجسمه های علیخان عبدالهی، یک هنرمند مهاجر اهل افغانستان در ایران است که هفته گذشته در تهران برگزار شد.

بر اساس جدول نشر شبکه آی فیلم 2 ، گزارش ویژه «عجایب علیخان»  امروز ساعت 18:50 به وقت تهران و کابل از این رسانه نشر می شود. 

همچنین گزارش اجرای تیاتر افغانستانی با عنوان «شزه» که در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو تهران برگزار شده است، امروز ساعت 20:45 به وقت تهران و کابل به روی آنتن شبکه آی فیلم 2 می رود.

«شزه» به معنای زن که ریشه پشتو دارد، عنوان تیاتری در قالب پرفورمنس آرت یا نمایش اجرامحور و بدون کلام است که توسط یک گروه هنری مهاجر افغانستانی به کارگردانی امین و عارف غلامی در تهران برگزار شده است.

«شزه» نوشته امین غلامی‌ با بازی نسرین حیدری، فردین حبیبی، فرزانه حکیمی، زهرا حسینی، سمیرا نظری، فاطمه خادمی، حلیمه حسینی، گلی قاسمی و زینب مقصودی، از  25 سرطان/تیر ماه تا 15 اسد/مرداد ماه 1399، ساعت 19:30 در سالن شماره دو عمارت نوفل‌لوشاتو به روی صحنه رفته بود.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر