نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6379
-
الف
+

«محمد خاوری» استندآپ کمیدین افغانستان: هدفم خنداندن مردم رنج دیده کشورم می باشد

«محمد خاوری» استند آپ کمیدین جوان افغانستانی در گفت و گو با آی فیلم 2 از برنامه های آینده خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، «محمد خاوری» با نام هنری «محمد حیران» استند آپ کمیدین جوان و با استعداد افغانستانی است که در سال 1376 خورشیدی در ولایت دایکندی افغانستان به دنیا آمد.

«محمد خاوری» چهار ساله بود که به همراه خانواده اش از افغانستان به ایران مهاجرت کرد. او به مدت دو سال است که به طور جدی فعالیتش در عرصه اجرای طنز را آغاز کرده است.

او در زمینه تقلید صدا و دوبله به گویش فارسی هزارگی و فارسی ایرانی کرکترهایی همچون «نقی معمولی»، «فهیمه»، «بهبود»، «کلاه قرمزی» و ... توانایی خاصی دارد و علاقمند به عرصه بازیگری نیز می باشد. 

آقای خاوری در گفت و گو با خبرنگار شبکه آی فیلم 2 گفت: من واقعا دوست داشتم صدای آقای «رضا شفعی جم» در سریال «نقطه چین» را تقلید کنم. در خاطرم هست که در ایام نوجوانی اطرافیانم مرا به نام «بامشاد» لقب داده بودند. 

وی درباره اهداف و برنامه های خود در آینده نیز گفت: هدفم از روز اول خنداندن مردم رنج دیده افغانستان بوده و هست و می خواهم قوی و محکم این راه را ادامه دهم. من می خواهم در عرصه بازیگری نیز در فلم و سریال ها به عنوان کرکتر طنز و کمیدی ایفای نقش داشته باشم. 

«محمد خاوری» درخصوص الگوی خود در عرصه استندآپ کمیدی و بازیگری گفت: الگوی من در حرفه بازیگری آقای «علی صادقی» است و در دنیای استندآپ کمیدی «علی صبوری» می باشد. 

در این گزارش اجرای طنز آقای خاوری در ویژه برنامه عید سعید قربان شبکه آی فیلم 2 را تماشا می کنید. 

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

عالی بود ممد جان موفق باشی .

کاربر مهمان

خیلی عالی

حامد ع

باریکلا محمد، اجرای کامل و مسلط و بی‌نقصی بود. به امید موفقیت و درخشش بیشتر

Ahmadi

بسیار عالی پرچمت بالاست افتخار افغانستان هستی ب راهت ادامه بده مطئنا موفق میشی

محمد

از همچین استعداد های باید حمایت بشه

فرهاد رضایی

😂😂😂😂مردم از خنده

فاطمه

با آرزوهای بهترین ها برایت وطن دار

B.sajjadi

عالی بود

کاربر مهمان

بسیار زیبا انشاالله که موفق باشه⁦❤️⁩⁦

Sam

ایول داری خااان😂😂😂😂😂👌👌 کار درست انشالله بالاترا ببینیمت💐❤

کاربر مهمان

سلام خدمت اقای خاوری. اقای خاوری طنز شما بسیار عالی و جذاب است به امید موفقیت روز افزون شما هموطن عزیز

محمد فاضلی

با سلام خدمت تمام عزیزانی که در شبکه ای فیلم دو فعالیت دارند و با برنامه های خوبشون خنده به لبان مردم شریف ایران و هموطنان افغانستانی عزیزم می آورند .و آقای محمد خاوری یک جوان با استعداد و خوشرو هستند و من واقعا لذت میبرم از برنامه های ایشون.به امید پیشرفت بیشتر شما عزیزان☘️

کاربر مهمان

تقلید صدا عالیه اما داستان سازی ضعیف

کاربر مهمان

عالی ❤ موفق باشی اقامحمد

جعفر

عاااااالــــــــــے

کاربر مهمان

عالی اجرا کدی خاوری صایب .

Reihaneh Akhlaqi

واااای پسـررررمحشــربودی😍😍 کلی خندیدیم ایول روحیم کلی عوض شد امیدوارم که هرروزبیشترازدیروزموفق باشی دوس دارم اون بالابالاهاااااببینمت😍😍 قطعاهم میرسی باپشتکاری که داری محمدجان ازهمین جامیخام بگم که: واسه موفقیت وسربلندیت دعامیکنم🤗😍 ان شاءالله که بهترین هانصیبت بشه

Reihaneh Akhlaqi

عااااااااالی بودی عاااااااالی بااینکه براباراول روبروی دوربین اجراداشتی ولی اصلا نه استرسی درکاربودنه ترسی واین نشون دهنده این بودکه توچقدتوکاروحرفت جدی هستی ومن ازت میخام که همینجوری ادامه بدی قطعابه موفقیت میرسی ان شاءالله روزی برسه که یکی ازدوبلرهاای خوب کشورمون باشی موفق وپیروزباشی💜💜

کاربر مهمان

عالی بود