نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1998
-
الف
+

پربازدیدترین ویدیوهای اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام بودند؟

در این گزارش پر بازدیدترین پست های هفته اخیر در اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 را تماشا خواهید کرد.

صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم 2 به آدرس ifilmtv2 با نشر روزانه محتواهای جذاب همچون جدول نشر روزانه، سکانس های تماشایی فلم و سریال ها و همچنین تیزر سریال های جدید، تاکنون توانسته سلایق مختلفی از مردم فارسی زبان جهان به خصوص افغانستان و تاجیکستان را به خود جلب کند.

در این گزارش قصد داریم به پر بازدیدترین ویدیوهایی که طی هفته اخیر مورد توجه دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 قرار گرفته است، بپردازیم.

(طنز نما) سریال تلویزیونی «دودکش» : «تماشا» 

در این سریال که «محمدحسین لطیفی» کارگردانی آن را به دوش داشته، بازیگرانی چون «بهنام تشکر»، «سیما تیرانداز»، «الناز حبیبی»، «هومن برق نورد» و «امیرحسین رستمی» نقش بازی کرده اند.

«دودکش» زندگی افرادی را در چوکات کمیدی به تصویر می‌ کشد که با مشکلات اقتصادی و  گیر و دارهای زندگی شان، دست و پنجه نرم می‌کنند.

(فلم نما) سریال تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»: «تماشا»

پنج فصل از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به تهیه کنندگی «اکبر تحویلیان» از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ ساخته شد.

هر قسمت از این سریال موضوع متفاوتی دارد. در این مجموعه سعی شده تا از داستان‌ های واقعی که ممکن است برای هر یک از افراد جامعه اتفاق بیفتد، استفاده شود.

این سریال پیش تر به درخواست مخاطبان شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

(طنزنما) فلم سینمایی «آیینه بغل» : «تماشا» 

«آینه بغل» به کارگردانی «منوچهر هادی» یکی از فلم های سینمایی است که از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسید و با استقبال خوبی روبه رو شد.

مرتضی مرد جوانی است که در یک پارکینگ موتر کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌اش موتر گران‌قیمتی را به عنوان امانتی برمی‌دارد اما به ناگاه موترشاروالی با آینه موتر برخورد و آن را می‌شکند و خسارت زیادی به آن موتر وارد می کند؛ مرتضی و نامزدش مهناز  برای عذر خواهی به قصر شاهانه شاهرخ می‌روند اما ....

«محمدرضا گلزار»، «جواد عزتی»، «یکتا ناصر»، «نازنین بیاتی» و «مه‌لقا باقری» بازیگران این فلم سینمایی هستند.

اگر هنوز موفق به دنبال کردن آی فیلم2 در اینستاگرام نشده اید می توانید با ورود به آدرس  instagram.com/ifilmtv2 ما را همراهی کرده و از مطالب و ویدیوهای جذاب و تماشایی که برای شما تهیه کرده ایم لذت ببرید.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «دودکش»

دانلود سریال «شایدبرای شماهم اتفاق بیفتد»

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر