نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3255
-
الف
+

آرزوی دیدن «آمیتاب بچن» مرد افغانستانی را آواره خیابان ها کرد!

یک مرد افغانستانی که از علاقه‌مندان سرسخت «آمیتاب بچن» است، برای دیدار با وی منزل خود را ترک نموده است.

به گزارش آی فیلم 2، یک مرد افغانستانی ساکن ولایت هرات که از علاقه‌مندان سرسخت «آمیتاب بچن»، هنرمند مشهور هند است، برای دیدار با وی منزل خود را ترک نموده است.

نام این مرد «عبدالستار» می باشد که در هرات یک راننده تکسی است و شش فرزند دارد، طبق گفته وی اعضای خانواده‌اش را قناعت داده که برای دیدار با این هنرمند هندی، خانه‌اش را برای چند روز ترک کند.

این مرد ادعا دارد، چندی پیش برای ملاقات با آمیتاب بچن، یک هفته راهی هند شده است و به‌رغم حضور در نزدیکی خانه این هنرمند، نتوانسته با وی دیدار کند. او می‌گوید که از کودکی علاقه‌مند این هنرمند شده و یگانه آرزویش ملاقات با وی است.

عبدالستار، از شنیدن خبر مبتلا شدن آقای بچن و اعضای خانواده‌اش به بیماری کرونا، بسیار نگران شده است، اما پافشاری دارد که این بیماری هم نمی‌تواند مانعی برای ملاقات او با آقای بچن شود.

شفقنا نوشت: این مرد هراتی از حکومت افغانستان، سفارت و کنسول‌گری هند در کابل و هرات و شهروندان می‌خواهد، زمینه‌ دیدارش با هنرمند مورد علاقه‌اش را فراهم کنند.

آمیتاب بچن از هنرمندان و سینماگران مشهور هندی است که در افغانستان طرفداران بسیاری دارد. وی که به پدر سینمای این کشور نیز شهرت دارد تاکنون در بیش از 190 فلم نقش افرینی کرده است.

وی از سال ۱۹۶۹ میلادی و با فلم سیاه و سفید «هفت هندی» پا به سینما گذاشت و از آن پس همیشه از مطرح‌ترین چهره‌های سینمای هند بوده‌ است.

بچن تا کنون دوازده بار جایزه فلم فیر( جایزه اصلی فلمهای هندی) را از آن خود کرده‌ است. 

گفتنی است تست کرونای آمیتاب بچن و پسرش آبیشک بچن در تاریخ 11 جولای امسال مثبت اعلام شد و در شفاخانه تحت قرنطینه قرار گرفتند.

ع ا
 

نظر شما
ارسال نظر