نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2636
-
الف
+

سکانسی خاطره انگیز از سریال خانه سبز»+ویدیو

در این گزارش سکانسی از سریال «خانه سبز» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم2، سریال خاطره انگیز «خانه سبز» به کارگردانی مشترک «بیژن بیرنگ» و «مسعود رسام» هم اکنون از آی فیلم2 درحال نشر می باشد.

دوستداران سریال و تلویزیون که دهه هفتاد شمسی را به یاد دارند بی‌شک در خاطره جمعی‌شان سریال خانه سبز جایی ماندگار دارد. سریالی خاطره‌انگیز که در دورانی که انترنت و ماهواره و شبکه‌های اجتماعی هنوز مرسوم نشده بود تمامی مردم را از پیر و جوان پای تلویزیون می‌نشاند.

خانه سبز از جمله سریال های تلویزیون صدا و سیمای ایران در ژانر اجتماعی-خانوادگی، زندگی ساکنان یک خانه را به تصویر می کشید که با هم نسبت خانوادگی و فامیلی داشتند و در هر قسمت اتفاقات متفاوتی برای آن ها رخ می داد.

در این ویدیو میبینیم که خانواده آقای صباحی( با بازی خسرو شکیبایی) برای خواستگاری از «لیلی» با نقش آفرینی «آتنه فقیه نصیری» گرد هم می آیند و فرید پسر آقای صباحی (رامبد جوان) همراه لیلی پای صحبت های ازدواج و پلان های آینده شان می نشینند و این گفت و گو اتفاقات جالب و خنده داری را رقم می زند.

گفتنی است سریال «خانه سبز» هر روز ساعت 17:00 به وقت کابل و تهران و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

دانلود سریال خانه سبز

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر