نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2029
-
الف
+

با هم ببینیم؛ سکانسی از سریال «کت جادویی»

در این ویدیو سکانسی دیدنی از سریال «کت جادویی» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم2، سریال «کت جادویی» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» طی سال‌های ۱۳۷۸–۱۳۷۷  از صدا و سیمای ایران نشر شد و مورد استقبال بالای بینندگان قرار گرفت.

محور اصلی این سریال که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 درحال نشر می باشد، یک کرتی (کت) است که به صورت جادویی از جیب های آن پول خارج می شود. تا این که بعد از اتفاقاتی این کرتی به دست جوانی  فقیر و ساده پوش به نام «عماد رحمتی» با بازی «رامبد جوان» می افتد و او به واسطه این قدرت جادویی راه صد ساله را یک شبه طی می کند. این کرتی جیب هایی پر از پول دارد که هیچ وقت تمام نمی شود.

 عماد رحمتی تا قبل از به دست آوردن کرتی جادویی جوانی ساده دل بود که نسبت به پولی که پیدا می کرد، حساس بود و حتما آن را به صاحبش برمی گرداند و از این مساله غافل نبود، اما کت جادویی همه چیز را در او تغییر می دهد، حتی رفتار خوبش هم با اطرافیانش تغییر می کند. در مجموع هدف این سریال این است که ظرفیت هریک از ما در شرایط عالی و متفاوت تا چه میزان است.

عماد که رفته رفته با رفتارهای بد خود تنها و تنهاتر می شود و هنگامی که متوجه این موضوع می شود تصمیم می گیرد تا تمام پول ها را به آتش بکشد تا کمی از بار سنگین این تغییر را کم کند اما این پایان ماجرا نیست...

گفتنی است سریال «کت جادویی» هر روز ساعت 17:00 به وقت کابل و تهران و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

در این ویدیو سکانس آتش زدن پول ها توسط عماد را تماشا می کنید.

دانلود سریال «کت جادویی»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر