نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3009
-
الف
+

فلم آوای سریال «برای آخرین بار» با صدای «قاسم افشار»

فلم آوای «برای آخرین بار» با صدای «قاسم افشار» را مشاهده می کنید.

«شروع این سفر فقط به خاطر تو بود و بس / تموم این خطر فقط به خاطر تو بود و بس / به خاطر نگاه تو وقتی به من زل زد و رفت / تو بهت بیداری ما به خواب من پل زد و رفت»

آهنگ میانی سریال در حال نشر «برای آخرین بار» را «قاسم افشار» آوازخوانی کرده است که  ترانه آن از «افشین یداللهی» می باشد.

قاسم افشار زاده ۱۳۴۴ هجری خورشیدی در تهران، آوازخوان سبک پاپ اهل ایران است. 

در نوجوانی به موسیقی و آوازخوانی علاقمند شد. از ۲۰ سالگی به‌طور جدی آوازخوانی و نواختن را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۶ در مرکز موسیقی صدا و سیمای ایران پذیرفته شد.

پس از مدتی ترانه «وقف پرنده‌ها» با کمپوز «اکبر آزاد»، تنظیم «بهروز صفاریان» و ترانه‌سرایی «محمدعلی شیرازی» در اختیار او قرار گرفت و اولین اثر رسمی وی، ضبط و از رسانه ملی ایران نشر شد. این ترانه که جزو ۱۰۰ ترانه مشهور ۴۰ سال موسیقی ایران محسوب می‌شود، به سرعت نشر و به شهرت رسید.

«فصل آشنایی» (۱۳۷۷)، «نازنین» (۱۳۷۸)، «خواب گریه ها»(۱۳۷۸)، «قرمزته» (۱۳۷۹)، «بغض» (۱۳۷۹)، «امیر»(۱۳۸۰)، «کویر» (۱۳۸۰)، «رنگاهنگ» (۱۳۸۰)، «گلایه» (۱۳۸۰)، «برای خاطر تو» (۱۳۸۱)، «ستارگان» (۱۳۸۰) و «بازیگر» (۱۳۸۳) ازجمله آلبوم های وی می باشند.

از جمله تیتراژ فلم و سریال‌هایی که قاسم افشار اجرا کرده‌است به «فردا دیر است»، «فقط به خاطر تو»، «تب سرد»، «عروس فراری»، «به خاطر من» و «خسته دلان» می‌توان اشاره نمود.

گفتنی است سریال «برای آخرین بار» هر روز ساعت 7 عصر به وقت تهران و کابل و ساعت 7:30 به وقت دوشنبه از آی فیلم2 نشر می شود.

دانلود سریال «برای آخرین بار»

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر