نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6023
-
الف
+

سکانس مرگ «احمد پورمخبر» در سریال «بزنگاه»

در این ویدیو سکانس مرگ «احمد پورمخبر» در سریال «بزنگاه» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم2، «احمد پورمخبر» بازیگر سینما و تلویزیون که بخاطر بازی در سریال‌های بزنگاه و ترش و شیرین به شهرت و محبوبیت بالایی رسید، پیش از چاشت امروز (30 سرطان) به دلیل سکته مغزی ‌درگذشت.

پورمخبر در حالی که ۵۶ سال سن داشت وارد دنیای بازیگری شد، او از آن دسته بازیگرانی است که خیلی دیر به صحنه آمد. اما قدم اول را محکم برداشت و با مجید مجیدی آغاز کرد. او در فلم «بچه‌های آسمان» در چند سکانس کوتاه نقش آفرینی کرد تا به عنوان یکی از بازیگران اسکاری ایران شناخته شود!

بعدها رضا عطاران برای ایفا نقش «مش قربون» در سریال «متهم گریخت» به سراغ پورمخبر رفت. از اینجا بود که این بازیگر حسابی بر سر زبان‌ها افتاد و تبدیل به چهره‌ای محبوب در تلویزیون شد.

فعالیت بعدی پورمخبر در تلویزیون بار دیگر با عطاران و این بار در سریال «ترش و شیرین» بود. این سریال که در نوروز ۱۳۸۶ پخش شد را سروش صحت نوشته بود و در آن بازیگرانی از جمله مریم امیر جلالی، رضا شفیعی جم، حمید لولایی و رضا عطاران نقش آفرینی کردند. در این سریال پورمخبر نقش پدر جهان (حمید لولایی) را بازی می‌کرد.

«بزنگاه» یکی دیگر از سریال هایی بود که مرحوم «احمد پورمخبر» در آن ایفای نقش کرده است.

این سریال داستان مردی معتاد به نام نادر (رضا عطاران) است که به همراه دخترش درسا (نیکی نصیریان) در کرج زندگی می‌کند و از همسرش مریم (فریده فرامرزی) طلاق گرفته است. پس از فوت پدرش اوس احمد (احمد پورمخبر)، او و برادرش صابر (حمید لولایی)، خواهرش بهجت (مرجانه گلچین)، و شوهرخواهرش توفیق (غلامرضا نیکخواه) بر سر تقسیم ارث و میراث پدری که یک خانه و یک نانوایی است به اختلاف برمی‌خورند...

در ویدیوی بالا سکانسی که مربوط به مرگ «احمد پورمخبر» در سریال «بزنگاه» را تماشا می کنید.

برای تماشای این سریال اینجا کلیک کنید.

نظر شما
ارسال نظر