نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2441
-
الف
+

آخرین پست های بازیگران آی فیلم2 در اینستاگرام

در این گزارش از آخرین پست های هنرمندان در فضای مجازی باخبر می شوید.

به گزارش آی فیلم2، این روز‌ها هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

از سوی دیگر رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفون همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از این طریق هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند

به همین بهانه به صفحه اینستاگرام چند هنرمند مشهور سری زدیم تا از اخرین پست های آن ها در این صفحه مجازی باخبر شویم:

پرویز پرستویی

«پرویز پرستویی» بازیگر سریال «زیر تیغ» که اخیراً از آی فیلم2 نشر شد با انتشار عکس مردی که یک نوع ماسک دست ساز را بر صورت خود زده از همه مردم خواست تا در این روزهای کرونایی اصول صحی را رعایت کنند و ماسک بزنند.

بهنوش طباطبایی

«بهنوش طباطبایی» دیگر بازیگر مشهور ایرانی که سریال های «مسافری از هند» و «میکائیل» با نقش آفرینی وی از آی فیلم2 نشر شد، با انتشار عکسی از پشت صحنه سریال «عشق گمشده»  به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» که مربوط به سال ۱۳۸۳خورشیدی می باشد، نوشت: یادمان باشد از کجا آمده ایم و مهم تر از آنکه چطور آمده ایم.

فاطمه گودرزی

«فاطمه گودرزی» بازیگر سریال «دردسر والدین» نیز با انتشار عکسی از زنده یاد «خسرو شکیبایی» به مناسبت دوازدهمین سالگره درگذشت این هنرپیشه پرآوازه، یاد و خاطره او را گرامی داشته است.

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر