نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2865
-
الف
+

پربازدیدترین ویدیوهای اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام بودند؟

در این گزارش پر بازدیدترین پست های هفته اخیر در اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 را تماشا خواهید کرد.

مخاطبان تلویزیون جهانی آی فیلم 2 با تعقیب کردن صفحه اینستاگرام این شبکه، به آدرس ifilmtv2 که هم اکنون دارای بیش از هفتاد هزار دنبال کننده می باشد، می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه، سکانس های تماشایی فلم و سریال ها و همچنین تیزر سریال های جدید بهره مند شوند.

در این گزارش قصد داریم به پر بازدیدترین ویدیوهایی که طی هفته اخیر مورد توجه دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 قرار گرفته است، بپردازیم.

(فلم نما) سریال تلویزیونی «تکیه بر باد» : «تماشا» 

سریال «تکیه بر باد» در سال 1391 به کارگردانی «محمود معظمی» از رسانه ملی ایران به نشر رسید.

داستان این سریال درباره دختری به نام عاطفه است که با قبول شدن در دانشگاه، از شیراز به تهران می‌آید و با مردی که هم سن پدرش است آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد با او ازدواج کند. این تصمیم او ماجراهای تلخی را در پی دارد و ...

(طنزنما) سریال تلویزیونی «ساختمان پزشکان»: «تماشا»

سریال کمیدی «ساختمان پزشکان» در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی «سروش صحت» ساخته شده‌است.

داستان‌های این سریال به زندگی پر جنجال نیما می‌پردازد. نیما که روان شناس است در میان مشکلات خود با بیماران مختلف و مشکلات مالی ناشی از پرداخت کرای خانه، مهریه همسر سابق، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین و برادر بی‌ پروا، همسر شکاک و در نهایت تحمل کم هوشی سکرترش داستان هایی را خواهد داشت.

(فلم نما) سریال تلویزیونی «ستایش3» : «تماشا»

در هفته ای که گذشت سومین پست پربازدید اینستاگرام آی فیلم 2 مربوط به فلم نمایی از فصل سوم سریال «ستایش» است. این سریال پیش تر از این کانال تلویزیونی به نشر رسید.

اگر هنوز موفق به دنبال کردن آی فیلم2 در اینستاگرام نشده اید می توانید با ورود به آدرس  instagram.com/ifilmtv2 ما را همراهی کرده و از مطالب و ویدیوهای جذاب و تماشایی که برای شما تهیه کرده ایم لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «ساختمان پزشکان»

دانلود سریال «ستایش1»

دانلود سریال «ستایش2»

دانلود سریال «ستایش3» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر